/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F52%2F1697cd531cd97b9dce4701b79ab3bf3b.jpg)
Бізнес вперше оштрафували за рекламу азартних ігор – скільки мільйонів підуть у бюджет
Штраф за порушення правил реклами азартних ігор
Комісія з регулювання азартних ігор та лотерей повідомила про те, що покарала бізнес за порушення вимог законодавства про рекламу азартних ігор. Такі дії регулятор застосував вперше, відколи отримав відповідні повноваження.
Як повідомили у КРАІЛ, одна з компаній розповсюджувала рекламу азартних ігор, хоча не мала ліцензії на те, щоб займатися цим видом діяльності. Це пряме порушення закону "Про рекламу", якого бізнес повинен неухильно дотримуватися.
Назву компанії у КРАІЛ поки що не повідомляють. Однак відомо, що розмір накладеного покарання склав 2,13 мільйона гривень.
Реклама у Telegram
Раніше повідомлялося, що Telegram запустить спеціальну рекламну платформу. Її головне завдання – дати можливість для заробітку власникам Telegram-каналів.
Лише станом на зараз місячний трафік складає близько 1 трильйона переглядів. Натомість монетизується лише 10% контенту. Для швидкого проведення платежів та виведення грошей використають блокчейн TON. Контент-мейкери зможуть перетворювати Toncoin у готівку, або ж витрачати їх на просування своїх каналів.

