/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2Fe93b3d672eda3cbbfc5be5743902bf52.jpg)
Інтерпайп замовив інформаційну кампанію проти свого конкурента з США
«Від осіб, які представляють і діють на користь Інтерпайпу, надійшло замовлення на ряд публікацій з дискредитації американської компанії Vorex . За одну публікацію пропонують від однієї до п'яти тисяч доларів США залежно від розміру матеріалу та самого ЗМІ. Головна мета публікацій – створити негативний імідж Vorex », – повідомив власник одного із Інтернет-ЗМІ.
Інше джерело, що працює на медіа ринку, повідомило, що насправді кампанія з дискредитації Vorex в українських ЗМІ розпочалася ще минулого року, але суттєво активізувалася у січні та лютому.
«Інтерпайп не просто замовляє публікації. Вони працюють безпосередньо з журналістами, які публікують псевдо-розслідування зі спотвореними та брехливими фактами, щоб власники ЗМІ не здогадалися про замовний характер таких матеріалів. Насправді тут нічого нового. Але коли Інтерпайп, який досі працює в Росії і сплачує там мільйони податків, хоче щось подібне протягнути про своїх конкурентів – це перебір», - каже редактор одного з інформаційних агентств, до якого надходили пропозиції щодо розміщення матеріалів.
У кампанію чорного піару також планують залучити представників експертного середовища, головним завданням яких стане легітимізація хибних фактів компанії Vorex.
«До мене в січні від знайомих медійників надходили пропозиції на комерційній основі озвучувати негативну інформацію про Vorex . Я ввічливо відмовив. До розмови про конкретні суми не дійшло. Не знаю, чи хтось інший погодився», - поділився один з економічних експертів, якого часто цитують українські ЗМІ і попросив не публікувати його ім'я.
Vorex , у яких звучали заклики закрити доступ продукції компанії на український ринок, а саму компанію назвали «прокладкою». Пізніше ці
Як відомо, Vorex є головним конкурентом Інтерпайпу Віктора Пінчука з постачання труб для підприємств НАК "Нафтогаз України".
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F3%2F8feebcdaf04731deab59e5ffdb580cfc.jpg)
Дефіцит продуктів у Київській області: експерти розповіли, наскільки можуть зрости ціни
ISW: Росія збільшила знижки на нафту через санкційний тиск
Пасажир забув валізу в потязі: алгоритм повернення загублених речей
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F434%2Ff23ce1663b2dbb68398d2f99584f3263.jpg)
На розвиток технологічних інновацій додатково спрямують близько ₴4,2 мільярда – Федоров
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F209%2F1dd5009641737a9a47494bee40af605d.jpg)
«Ліки» з посліду та мертвих бджіл: за час війни в Україну завезли російської гомеопатії на ₴270 мільйонів
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2F27635c8569d355c309ecc414b804a33c.jpg)
Потяг чи автобус: як швидше перетнути кордон влітку
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F130%2Fb2d60733fce28baf8beda699ba934f85.jpg)