/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F433%2F7acaa14b2f7f60a68677ceb918d312e4.jpg)
Не працювали після обіду і затягували терміни: Ляшко про порушення в роботі київських ВЛК
Під час перевірки роботи київських військово-лікарських комісій (ВЛК) було виявлено низку суттєвих порушень, про які в ефірі Об’єднаного телемарафону Єдині новини розповів міністр охорони здоров’я України
Найбільш критично
Серед найкритичніших порушень міністр назвав роботу ЛКК у скороченому часовому режимі, відсутність електронної черги та затягування термінів проведення комісії.
– По-перше, не повиводили лікарів із Територіальних центрів комплектування. Тобто людина приходить у ТЦК і проходить медогляд, а потім її направляють ще робити аналізи чи дослідження, а потім знову повертатися, – пояснив Ляшко.
На його думку, такого не повинно бути. Має бути чітко закріплений заклад, у якому є повний комплекс цих досліджень.
Електронна черга
За словами Ляшка, порушення, які стосуються електронної черги, полягають у тому, що ЛКК працюють до 14.00, а потім закриваються, не проводять медогляди. Що є порушення норм, прописаних у МОЗ.
Ляшко зазначив, що на кожного, хто приходить на медичний огляд для проходження ВЛК, відкривається в електронній системі охорони здоров’я відповідний медичний запис, який має бути закритий протягом чотирьох днів.
– За січень місяць ми мали 83% завершених випадків, а за лютий уже 92%. Водночас є регіони, які вибиваються із загальної статистики, зокрема місто Київ, – зазначив Ляшко.
За його словами, у столиці такі записи залишаються відкритими протягом 10 днів і більше.
Ляшко наголосив, що робоча група міністерства відпрацює всі ці порушення. Він вказав, що на першому етапі зосередиться на організаційних питаннях, які досить швидко можна вирішити і забезпечити чіткий процес проходження медичного огляду.
Управлінські рішення
– Потім більш детально будемо розбирати кожне звернення, яке приходило на гарячу лінію МОЗ, Національної служби здоров’я України стосовно якості проведення цих медичних оглядів, – наголосив міністр.
За його словами, за результатами ухвалюватимуться управлінські рішення.
Єдині новини

