Після значних втрат літаків серед російських пілотів уже почались певні "дискусії" щодо рішень військового керівництва.
Про це заявив командувач Повітряних Сил ЗЗСУ генерал-лейтенант Микола Олещук. "Чи не щодня розрахунки зенітних ракетних військ Повітряних Сил полюють на російські винищувачі. Буквально вчора було бойове застосування по ворожих літаках на відстані понад 150 км. Працюємо і сьогодні! Перевіряємо результат бойової роботи!" - заявив він.
За словами командувача, ворог продовжує атакувати наші позиції керованими авіабомбами, але підлітати надто близько уже не наважується.
Олещук наголосив, що після значних втрат – літаків дальнього радіолокаційного виявлення А-50 та винищувачів Су-34/Су-35, окупанти суттєво знизили кількість авіаударів КАБами. А літаків ДРЛВ досі немає в Азовському морі та на інших напрямках, що зменшує спроможності ворога у веденні радіолокаційної розвідки.
"За нашими даними, серед російських пілотів уже почались певні "дискусії" щодо рішень військового керівництва – посилати їх в один кінець. Такі розмови, а можливо і саботаж, під час виконання завдань окупантами, лише зростатимуть, коли Повітряні Сили отримають від західних партнерів більше інструментів для захисту нашого неба від повітряних атак ворога.
Збиття російських літаків в Україні
Як повідомляв УНІАН, експерт з авіації Валерій Романенко заявив, що збиття Силами оборони великої кількості літаків стало для Росією проблемою, але в них ситуація не критична.
За його словами, зокрема, не тільки літаків у ворога достатньо, але це стосується і пілотів.
Він зазначив, що на початку війни за штурвалами сиділи підполковники, майори і практично нижче капітана нікого не було. При цьому додав, що тепер в "некрологах вічного польоту" вже є лейтенантські звання. Романенко зазначив, що росіяни запрошували і пенсіонерів у "вагнерівські" групи. "Були такі спеціальні ескадрильї при діючих полках, де воювали власне "вагнерівці". Відомі випадки збиття Су-25, Су-24 з відставними пілотами", - додав він.
Романенко також зазначив, що загалом в Росії після збиття великої кількості літаків за останній місяць ситуація з пілотами важка, але не критична. "В них є ще два полки на Далекому Сході – вони представлені окремими ескадрильями. З віддалених полків вони можуть міняти льотний склад", - сказав Романенко.