Сплатили раз – списали двічі: ПриватБанк не перестає дивувати клієнтів
Сплатили раз – списали двічі: ПриватБанк не перестає дивувати клієнтів

Сплатили раз – списали двічі: ПриватБанк не перестає дивувати клієнтів

З карток ПриватБанку списується подвійна сума при покупках. Про це свідчить відгук на порталі Мінфін, який залишив клієнт фінустанови.

Українець заявив, що розрахувався карткою ПриватБанку в онлайн магазині й відразу помітив, що з рахунку списали ту саму суму двічі.

Приватбанк. Фото: скрін youtube

"На сайті онлайн магазину була проведена оплата через систему liqpay. Але як виявилося подвійне зняття. За один товар зняли два рази. Перша сума позначалася в інтернет-банкінгу "як заблоковані гроші", а друга частина як успішна оплата", - поділився клієнт.

За словами чоловіка, він звернувся на підтримку, де йому повернули заблоковані кошти, але невдовзі вони знову списалися з рахунку. У результаті йому пообіцяли, що кошти повернуться за кілька днів, але потім час очікування збільшили.

Приват24. Фото: скрін youtube
Приват24. Фото: скрін youtube

"На питання коли повернуть мої гроші: Один оператор говорив після трьох днів після оплати (вже минуло більше часу), інший до 11 днів", - поскаржився чоловік.

Фахівці "Привату" відреагували на скаргу та пояснили, що часом трапляються неуспішні проведення операції, але кошти повертаються на картку протягом 11 днів. Також клієнт може подати заяву на розблокування суми, надавши підтвердження неуспішної операції.

Скарга на ПриватБанк. Фото: скрін Мінфін
Скарга на ПриватБанк. Фото: скрін Мінфін

Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, ПриватБанк встановлює обмеження на платіжні картки: хто може залишитися без грошей.

Теги за темою
ПриватБанк
Джерело матеріала
loader
loader