В ЄС борються за те, щоб до 2035 року припинили поетапне скасування газових автомобілів
В ЄС борються за те, щоб до 2035 року припинили поетапне скасування газових автомобілів

В ЄС борються за те, щоб до 2035 року припинили поетапне скасування газових автомобілів

Припинення продажу нових автомобілів, які викидають вуглекислий газ, є політично непопулярним, але одна зелена група каже, що це необхідно для кліматичних цілей ЄС.

«Зелений» порядок денний Європейського Союзу все більше піддається критиці, що спонукає прихильників ідеї припинення продажу автомобілів, що працюють на викопному паливі, до 2035 року розв’язати кампанії, спрямовані на те, щоб уникнути відкату після європейських виборів у червні.

У середу група зелених транспорту та навколишнього середовища випустила пропозицію , яка передбачає дотримання кінцевого терміну до 2035 року, збільшення продажів електромобілів, створення схеми зворотного викупу, щоб зняти з доріг старі автомобілі з двигуном внутрішнього згоряння (ДВЗ), і навіть зупинитися на нових дорогах і будівництво шосе.

«Продовження поступової відмови від двигунів внутрішнього згоряння є єдиною найважливішою політикою щодо автомобілів для досягнення кліматичної цілі ЄС до 2040 року», — сказав Люсьєн Матьє, директор з виробництва автомобілів T&E.

Eurobat, лобі промисловості акумуляторів, опублікував свій маніфест із п’яти пунктів минулого місяця, в якому виступає за збільшення «податкових пільг, субсидій або фінансових пільг, які роблять електромобілі більш економічно привабливими», щоб заохотити вищий рівень впровадження.

Цей поштовх є визнанням того, що фірмова політика ЄС щодо поступової відмови від автомобілів, що викидають CO 2 , переживає серйозні проблеми.

В опитуванні 15 000 людей у ​​Німеччині, Франції та Польщі заборона двигунів внутрішнього згоряння була визнана найменш популярним кліматичним заходом, хоча респонденти заявили, що підтримують політику скорочення викидів і хочуть їх більше.

Імпульс для скасування заборони зростає в той же час, коли все менше людей використовують електромобілі. Автовиробники по всьому світу скорочують графіки виробництва електромобілів, посилаючись на уповільнення продажів. Виборці також висловлюють своє занепокоєння забороною.

Політики це підхоплюють.

Християнські демократи Німеччини, головна партія президента Комісії Урсули фон дер Ляєн, закликають до однозначного скасування заборони.

Фон дер Ляєн також закликала до «відкритості» для інших чистих технологій на нещодавньому заході її Європейської народної партії — код для підтримки технологій, не пов’язаних з електромобілями, таких як синтетичне паливо. Прихильники бачать у них вуглецево-нейтральний спосіб утримувати автомобілі з ДВС на дорозі, але скептики стурбовані тим, наскільки екологічним є таке паливо та чи економічно доцільним є його масштабне використання.

У звіті T&E зазначено, що «альтернативні види палива, такі як електронне паливо, не потрібні для зменшення викидів CO 2  від існуючого парку автомобілів».

Європейські законодавці мають намір переглянути заборону 2035 року у 2026 році.

Прихильники заборони автомобілів з двигунами внутрішнього згоряння стурбовані тим, що законодавці, які прийдуть на посаду після виборів до Європейського парламенту, можуть послабити цей захід. Опитування POLITICO показує, що правоцентристські та праві партії, як очікується, матимуть хороші результати.

Теги за темою
Євросоюз авто
Джерело матеріала
loader
loader