Соціальна мережа LinkedIn, відома насамперед як платформа для професійного нетворкінгу, навчання та пошуку роботи, може невдовзі запропонувати користувачам ігри-головоломки, повідомило видання TechCrunch.
Дослідник застосунків Німа Оуджі опублікував серію скриншотів в X, демонструючи деякі з ігор, серед яких Queens, Inference та Crossclimb. Зазначено, що оцінки співробітників впливатимуть на рейтинги компаній в цих іграх.
Наразі у LinkedIn понад 1 млрд користувачів. Компанія хоче використати захоплення іграми-головоломками, яка допомогла простим іграм, таким як Wordle, стати вірусними та залучити мільйони гравців.
Представник LinkedIn підтвердив, що компанія працює над іграми, але поки що не назвав дату запуску.
«Ми плануємо додати на платформу LinkedIn ігри-головоломки, щоб трохи розважити користувачів, поглибити стосунки та сподіваємось, започаткувати цікаві розмови. — повідомив представник соцмережі у коментарі TechCrunch. — Слідкуйте за оновленнями».
Він також додав, що зображення ігор, які поширили у соцмережі X, не є їх остаточними версіями.
Нагадаємо, восени 2023 року стало відомо, що для LinkedIn розробляють інструменти ШІ для навчання і підбору персоналу.
Фото: соцмережа LinkedIn / Unsplash
До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування ідей та створення якісних матеріалів, просувати свідоме медіаспоживання і разом протистояти російській дезінформації.