"Махінації" з виписками та штучні борги: клієнти ПриватБанку зіткнулися з новими "сюрпризами"
"Махінації" з виписками та штучні борги: клієнти ПриватБанку зіткнулися з новими "сюрпризами"

"Махінації" з виписками та штучні борги: клієнти ПриватБанку зіткнулися з новими "сюрпризами"

Клієнтка ПриватБанку поскаржилася на штучно створену заборгованість та "махінації" з виписками. Про це свідчить відгук на порталі "Мінфін".

Українка заявила, що після перевипуску картки ПриватБанку у відділенні вона зіткнулася із несподіваними проблемами. По-перше, проти її волі відкрили кредитний ліміт, а по-друге, змінилися виписки.

ПриватБанк. Фото: скрін youtube
ПриватБанк. Фото: скрін youtube

"Наступного ранку я виявила, що в мене з нікуди виріс борг по кредиту 3 777 грн і змінились виписки заднім числом. На онлайн звернення відповіли, що це я їх витратила. Я поїхала до свого банкіра і ми виявили, що за 2 дня до надання мені кредитного ліміту банк просто подвоїв мої 11 платежів", – поділилася українка.

Приватбанк. Фото: скрін youtube
Приватбанк. Фото: скрін youtube

За словами клієнтки, банк штучно повісив на неї борг, але врешті-решт все вдалося вирішити.

"Таким чином вони штучно мені створили "користування кредитними коштами". Гроші повернули, але на наступний день ЗНОВУ зʼявилась сума боргу 5 грн. Я її погасила і закрила кредитний ліміт. Але тепер я не довіряю цьому банку", - зазначила жінка.

У ПриватБанку відреагували на скаргу клієнтки і пообіцяли докладно розібратися в інциденті.

Скарга на ПриватБанк. Фото: скрін Мінфін
Скарга на ПриватБанк. Фото: скрін Мінфін

Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, у "ПриватБанку" пояснили, чому при покупках із картки гроші знімають по два рази.

Теги за темою
ПриватБанк
Джерело матеріала
loader
loader