ПриватБанк розповів, як не платити комісію
ПриватБанк розповів, як не платити комісію

ПриватБанк розповів, як не платити комісію

Клієнти ПриватБанку можуть заощадити свої гроші, уникнувши сплати комісії за обслуговування рахунку. Що для цього потрібно зробити, розповіли співробітники фінустанови на порталі Мінфін.

До ПриватБанку звернувся розгніваний клієнт, який виявив, що з його картки зникли 80 гривень. Як йому пояснили, кошти було списано за моніторинг неактивного рахунку.

Карта ПриватБанку. Фото: скрін youtube
Карта ПриватБанку. Фото: скрін youtube

Фахівці фінустанови відреагували на скаргу чоловіка та пояснили, що ця комісія передбачена правилами та умовами надання банківських послуг. Сума за обслуговування у розмірі 20 гривень знімається щомісяця, якщо клієнт не проводить жодних операцій по картці протягом року.

Приватбанк. Фото: скрін youtube
Приватбанк. Фото: скрін youtube

Водночас у "Приваті" заявили, що уникнути списання комісії можна досить просто.

"Для того, щоб уникнути списання комісії за моніторинг неактивного рахунку рекомендуємо здійснити будь-яку операцію на довільну суму. Наприклад, поповнити мобільний в Приват24, зробити витрату в магазині або підтримати ЗСУ. В такому випадку, рахунок стане активним і списання комісії не буде", - порадили в ПриватБанку.

Відповідь ПриватБанку. Фото: скрін Мінфін
Відповідь ПриватБанку. Фото: скрін Мінфін

Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, "махінації" з виписками та штучні борги: клієнти ПриватБанку зіткнулися з новими "сюрпризами".

Крім того, інформаційний портал "Знай" повідомляв, заблокував карту без пояснень: "ПриватБанк залишив вдову військового з дитиною без копійки на існування".

Теги за темою
ПриватБанк
Джерело матеріала
loader
loader