/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2Fd8662b124dd2cfed9a41090149233151.jpg)
Куди йдуть ваші гроші: як слідкувати за своїм тарифом мобільного зв'язку
Мобільні оператори постійно оновлюють свої тарифи, але абоненти часто не стежать за цими змінами. Іноді це відбувається через неуважність, а іноді через просто забуття.
У будь-якому випадку важливо бути в курсі всіх умов свого тарифного плану, щоб уникнути неприємних сюрпризів на своєму мобільному рахунку.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2Fde46e54f2a42cd478ce87069c69c10ab.jpg)
Немає часу дзвонити до служби підтримки? Немає проблем! Оператори надають прості способи отримання інформації про свій тарифний план:
- Абоненти Lifecell можуть набрати *141# або *700# для перезамовлення пакету послуг та отримання інформації про свій тариф.
- Клієнти Київстару можуть скористатися запитом 100 01 2#, зайти на сайт або додаток Мій Київстар або набрати 466 66.
- Користувачі Vodafone можуть дізнатися про деталі свого тарифу за допомогою запиту 101# або дзвінка за номером 111 .
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2F6da21f27c002eef299e6f1b650df2407.jpg)
Якщо ви хочете дізнатися, куди йдуть ваші гроші за послуги мобільного зв'язку, Національна комісія з електронних комунікацій та послуг (НКЕК) пропонує такі способи:
- Звернутися до оператора та запросити розшифрований рахунок за потрібний період.
- Скористайтеся мобільним додатком оператора для отримання інформації про надані послуги.
- Особисто відвідайте магазин оператора для отримання розшифрованого рахунку.
Важливо пам'ятати, що розшифрований рахунок доступний лише для ідентифікованих абонентів, тому переконайтеся, що ваш номер зареєстрований у оператора.

