Монобанк продовжує потрапляти у різноманітні неприємності через якість обслуговування своїх клієнтів. Так, один чоловік стверджує, що йому відмовили в обслуговуванні, коли він намагався придбати криптовалюту, хоча він чесно користується карткою банку.
Відповідний відгук залишили на сайті Мінфіну.
Клінт Монобанку стверджує, що він постійно чесно користувався своєю карткою і навіть приєднав п’ятьох людей. Проте, коли він почав купувати криптовалюту в Telegram, йому відмовили в обслуговуванні.
"Якщо банк змінить рішення, то певно я вже ніколи не буду їхнім клієнтом. Я чесно користувався карткою, привів п’ятьох людей, радив всім, а як тільки почав купувати в Telegram криптовалюту (моє розуміння причини), мені відмовили в обслуговуванні. Чесно кажучи, оскаржував би їхнє рішення. Тримав депозити по 300 тисяч. Отримую гарну зарплату і постійно користуюсь саме карткою Моно, хоча зарплата приходить до іншого банку", – стверджує клієнт Монобанку.
Представники банку одразу ж відповіли на цей відгук, наголосивши на тому, що вони приймають рішення стосовно можливості обслуговування і не можуть назвати причину відмови.
"Розуміємо, що ви мали інші очікування. Банк приймає зважене рішення щодо можливості обслуговування, аналізуючи інформацію з різних перевірених джерел. Повідомити вам точну причину відмови не можемо через політику банку. Якщо банк змінить рішення, ми вам обов'язково повідомимо", – кажуть в Монобанку.
Як повідомляли раніше, у Монобанку розірвали договір з клієнтом без попередження.
Як писав "Знай" раніше, клієнти Монобанку скаржаться на зникнення грошей на картці.