«Власне, такого розслідування з боку правоохоронців бракує і щодо інших компаній. Зокрема, мова йде про транснаціональну компанію «Філіп Морріс». У минулому році НАЗК визнав Philip Morris International міжнародним спонсором війни. Правда, реєстр забанили. Але це не міняє суті справи – «Філіп Морріс» працює на росії та своїми податками фінансує кулі, шахеди та ракети, які вбивають українців. У 2022 році компанія сплатила до бюджету ерефії 8 мільярдів та має статус одного з найбільших донорів російського військового бюджету», - написав журналіст.
Горковенко нагадав, що транснаціональна компанія порушила міжнародне право, позначивши Крим російським.
«Філіп Морріс» відверто плювати на те, що на їхніх руках кров українців. Вони насміхаються нам прямо в обличчя і вихваляються подяками від путіна. Вони порушують міжнародне право і маркують Крим російською територією», - обурився журналіст.
За його словами, відсутність належної реакції світової спільноти дозволяє компанії поводитися зухвало. Зокрема, лобіювати в Україні зменшення на 20% акцизу на електронні сигарети та стіки.
«Саме Філіп Морріс є монополістом на цьому ринку. Це ніщо інше як диверсія. В умовах страшенного дефіциту грошей — транснаціональна компанія, котра отримує надприбутки ще й вирішила залізти у кишені українців, котрі і так щодня стікають кров’ю. Зменшення акцизу на 20% в умовах війни — це мінус десятки мільярдів гривень у держбюджеті», - написав Горковенко.
При цьому, як зауважив журналіст, «Філіп Морріс» майже не надає допомогу ЗСУ.
«Точніше! Єдине повідомлення, яке я зустрів — це те, що компанія у 2022 році передала нашим воїнам партію цигарок. І все! Усі звіти компанії лише про «гуманітарну допомогу». І не кажіть, що це робиться не спеціально аби не драконити росію?! Мовляв, ми допомагаємо постраждалим, але ж не ЗСУ. За понад два роки повномасштабного вторгнення на цю «гуманітарну допомогу» витрачено 400 млн гривень. Принаймні, так говориться у звітах. Для такої компанії з її надприбутками — це копійки. Їхні рекламні бюджети вимірюються десятками мільярдів доларів. Лише на агресивну рекламу IQOS Філіп Морріс витратив кілька мільярдів доларів. Навіть Антимонопольний комітет України у минулому році розпочав справу проти ТОВ «Філіп Морріс Сейлз енд Дистриб’юшн» через поширення непідтвердженої інформації про те, що використання систем IQOS має менший ризик для здоров’я», - йдеться у дописі Горковенка.
На думку журналіста, дискредитаційна компанія проти нардепа Євгена Петруняка може бути пов’язана з лобіюванням ним підвищення адвалорної ставки акцизу на 25%
«Її безбожно знизили ще за часів Віктора Януковича. Держбюджет втратив прибутки. Здогадайтесь з одного разу — хто отримав вигоду від цього? Правильно, «Філіп Морріс». Той, який, навпаки, хоче обікрасти українців і лобіює зниження акцизу», - наводить свою думку журналіст.
Й при тому всьому, обурюється Горковенко, компанія не поспішає покинути російський ринок.
«Водночас, вона зовсім не переймається тим, щоб піти з російського ринку та припинити фінансувати вбивства українців та, власне, війну проти України. Бо, цю війну ми якось закінчимо, а «Філіп Морріс» так і залишиться в історії як кривавий спонсор війни росії проти України», - наголосив журналіст.