Телефон "з’їв" усі гроші: як дізнатись, чому мобільний рахунок спорожнів
Телефон "з’їв" усі гроші: як дізнатись, чому мобільний рахунок спорожнів

Телефон "з’їв" усі гроші: як дізнатись, чому мобільний рахунок спорожнів

Кожному знайома ситуація, коли гроші на мобільному рахунку несподівано закінчилися. Перевірити, чому списали кошти і за які послуги оператор зняв суму з рахунку, можна за допомогою простих кроків.

У мобільних операторів України, таких як Київстар, Lifecell та Vodafon, існує безкоштовна послуга розшифрованої звітності. Це означає, що на ваш телефон надійде рахунок, у якому ви зможете побачити усю інформацію про надані послуги і списання коштів. Замовити послугу можна у мобільному додатку оператора, або особисто звернувшись до консультанта в фірмовому магазині. Який варіант ви б не обрали, вам це не коштуватиме ані копійки. Але при цьому ви маєте бути ідентифікованим клієнтом, тобто контрактним або зареєстрованим абонентом мережі.

Про це повідомили у пресслужбі Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах електронних комунікацій, радіочастотного спектру та послуг поштового зв'язку (НКЕК).

Там наголошують, що послуги з комунікації, що надаються знеособленому або анонімному клієнту, розшифруванню не підлягають.

У розшифрованому рахунку абонент зможе побачити наступне:

  • номер абонента

  • вид послуги

  • обсяг наданої послуги

  • суму до сплати за кожен сеанс зв’язку.

Найлегше контролювати свої витрати за допомогою відповідних системних команд чи у системі самообслуговування. Найзручніше це здійснювати через особистий кабінет на веб-ресурсах оператора або у додатку на смартфоні.

Телефон "з’їв" усі гроші: як дізнатись, чому мобільний рахунок спорожнів - Фото 1
Гроші на мобільнику. Фото з інтернета

Щоб дізнатися за що були списані кошти у Vodafone, наберіть комбінацію *101# або зателефонуйте за номером 111*1. Перевірити термін дії місячного тарифного пакета і залишок на рахунку можна за допомогою комбінації *101*4#.

Абоненти Київстару можуть дізнатись усю інформацію за номером 466*66, або набравши комбінацію *100*01*2#. Також допоможе застосунок "Мій Київстар".

lifecell надає послугу "Деталізований рахунок" через мобільну систему самообслуговування в розділі "Платежі та витрати". Необхідно ввести персональний пароль і ви отримаєте звіт за попередні 2 місяці, а також поточний.

Раніше ми розповідали, що Пропонують тарифи, які неможливо знайти: абоненти Київстару отримують дивні пропозиції

Також портал Знай повідомляв, що Нова Пошта пошкодила посилку: як оператор має компенсувати збитки



Теги за темою
Гроші
Джерело матеріала
loader
loader