![ПриватБанк підозрюють у шахрайстві: пенсіонерці з інвалідністю тепер нема на що жити](https://thumbor.my.ua/UQeCBqUp8FgT-0luhGFsVbSJ54w=/800x400/smart/filters:format(webp)/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2F08637eaa2ccb779820bd6e08fb81f837.jpg)
ПриватБанк підозрюють у шахрайстві: пенсіонерці з інвалідністю тепер нема на що жити
18 квітня 2024 року Степан Даніш зіштовхнувся із серйозною проблемою, коли його 60-річна мати, яка має інвалідність, стала жертвою фінансових шахраїв. З її рахунку було незаконно знято понад 30 тисяч гривень, які були кредитними коштами, а також 6 тисяч гривень із її пенсійних накопичень.
Спілкуватися з банком та повідомити про шахрайство виявилося складним завданням через автоматизовану систему відповідей, яка не дозволяла з'єднатися з оператором та просила відповідати на численні питання.
![ПриватБанк. Фото: скрін youtube](https://thumbor.my.ua/IwAGL3E7XYI3PL2teORiti0X0yM=/600x/smart/filters:format(webp)/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2F793d7c871b5b68c83fc4c4f3ae0f4f8b.jpg)
Це викликало сумніви щодо ефективності системи моніторингу шахрайства банку, адже вона не виявила підозрілу трансакцію, хоча клієнт ніколи не користувалася інтернет-банкінгом.
Крім того, банк встановив надмірний кредитний ліміт без згоди клієнтки, незважаючи на заперечення проти цього.
Степан, її син, який живе далеко від матері, зіткнувся з труднощами при спробах отримати допомогу від банку. В результаті вони витратили п'ять годин на те, щоб подати заяву до кіберполіції, хоча банк міг би заблокувати трансакцію за кілька хвилин після звернення до служби підтримки.
![Обслуговування у ПриватБанку](https://thumbor.my.ua/gHyQF1rCh9SbXL6SWKtA6Lv62_4=/600x/smart/filters:format(webp)/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2F9967f5666824feef4fe6eb7ab9bce675.jpg)
Степан шукає пораду щодо подальших дій: чи зобов'язана мати платити кредитний ліміт, і чи можливо притягнути банк до відповідальності за неналежний захист її коштів.
Відповідь фахівця ПриватБанку на скаргу Степана звучала так:
"Доброго дня. Ми щиро шкодуємо, що ваша мама зіткнулася з такою неприємною ситуацією. На жаль, з інформації, яку ви надали у відгуку, нам не вдалося ідентифікувати вашу маму. Ми вже зв'язуємося з вами через особисті повідомлення , щоб отримати необхідні контактні дані та надати допомогу у вирішенні цього питання."
Також, Знай.ua писав про витрушують гроші, незважаючи на обстріли та війну: українець скаржиться на працівників ПриватБанку.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, клієнти Monobank скаржаться на безпричинне блокування карток: навіть переказ 100 гривень може стати "роковим"
![loader](/files/images/preloader.gif)