Українка розповіла, що "Нафтогаз" дуже наполегливо турбує її дзвінками та повідомленнями з вимогою погасити чужий борг. Про це свідчить скарга на офіційній facebook-сторінці газопостачальної компанії.
Жінка заявила, що сама не є клієнтом "Нафтогазу", проте їй регулярно надходять дзвінки та повідомлення від представників компанії. За її словами, у неї вимагають виплатити багатотисячний борг, до якого вона не має жодного стосунку.
"Представники компанії постійно дзвонять, пишуть, шлють смс з агресивними вимогами оплатити борг. Але знаєте, що саме цікаве? Це не мій борг і я до цієї адреси не маю ніякого відношення! Я не є ні власником, ні орендатором!", - скаржиться українка.
Жінка вимагала вибачень і додала, що компанія не зрівняється методами роботи навіть із колекторами.
"Якого біса ви вимагаєте в сторонньої людини оплатити чужі борги??? Навіть колектори до такого не додумались!", - обурено додала жінка.
Фахівці "Нафтогазу" відреагували на скаргу та пообіцяли розібратися у проблемі.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, сплачувати рахунки можна буде без корвалолу: "Нафтогаз" пояснив, як уникнути захмарних нарахувань.