Як передає Укрінформ, про це повідомляє ANSA.
Зазначається, що штраф пов’язаний з тим, що для широкого асортименту продуктів на італійському сайті Amazon заздалегідь встановлена опція «повторної покупки» замість одноразової покупки.
Італійська влада заявила, що це стосується як товарів, які продаються безпосередньо Amazon, так і третіх осіб, які продають товари через платформу маркетплейсу.
«Попередня активізація позначки періодичної покупки спонукає людину періодично купувати товар – навіть без фактичної потреби – таким чином обмежуючи вибір», – зазначив регулятор.
В антимонопольному відомстві додали, що «поведінка групи компаній суперечить стандартам професійної ретельності», тому що оператор такого масштабу як Amazon зобов’язаний створювати онлайн-інтерфейси для купівельних процесів, які дозволятимуть споживачам робити «вільний і свідомий комерційний вибір».
Влада Італії зауважила, що фінансові стягнення були застосовані до двох компаній, які входять до групи – люксембурзькі Amazon Services Europe та Amazon EU.
Як повідомляв Укрінформ, у січні Франція оштрафувала французький складський підрозділ компанії Amazon на 32 млн євро за «надмірно нав’язливу» систему стеження за роботою персоналу.