ПриватБанк без розбору блокує платежі клієнтів через те, що система безпеки може розпізнати їх як "підозрілі". Про це свідчать скарги у коментарях на facebook-сторінці банку.
Українка поскаржилася на ПриватБанк через те, що останнім часом вона не може здійснити онлайн-покупки. Усі картки та обліковий запис у "Приват24" автоматично блокуються банком, незалежно від розміру платежу.
"Останнім часом система безпеки банку блокує всі мої картки та аккаунт у приват24 при кожному платежі на більшості сайтів, де я здійснюю оплату, незалежно від суми. На цих сайтах я давно купую, але блокувати стало в останній місяць. Навіть платіж на 40 грн із копійками заблокувало", - каже клієнтка.
За словами жінки, щоразу доводиться витрачати час та нерви, щоб рахунок розблокували, але повністю вирішити проблему ніхто не поспішає.
"У мене вже немає сил, стільки часу і нервів витрачаю на розблокування. А оператори гарячої лінії кажуть, що нічого не можуть зробити, що така система безпеки", - скаржиться українка.
Фахівці ПриватБанку відреагували на скаргу, але лише підтвердили, що такі кроки система робить автоматично, щоб захистити клієнта.
"В цілях безпеки Банк дійсно може блокувати платіж, якщо поступає підозрілий запит, який може за собою понести матеріальні втрати наших клієнтів. Блокування встановлює система, є багато факторів, які впливають на обмеження", - йдеться у відповіді.