Про те, як діяти у цій ситуації 24 Каналу ексклюзивно розповіли експерти з державного "Ощадбанку".
Що робити, коли переказали гроші не туди
Найперше власник банківської картки має звернутися до банку та повідомити про ситуацію, яка сталася. Після цього надавач платіжних послуг негайно повідомляє неналежного отримувача. Особа, яка отримала статус неналежного отримувача, повинна повернути кошти протягом трьох робочих днів.
Водночас не варто забувати про ризик неповернення коштів. В Ощадбанку наголосили, що операції Р2Р є миттєвими. Тож, на практиці може бути ситуація, коли повернення коштів неможливе з причини відсутності коштів на рахунку одержувача. Проте подальше врегулювання цього питання відбувається між відправником і одержувачем коштів.
Що таке P2P-перекази
Це технологічний процес обміну грошовими коштами між двома або більше особами без використання традиційних фінансових посередників, таких як банки чи фінансові установи.Більше ексклюзивних матеріалів 24 Каналу:
- Експерти розповіли, яким має бути алгоритм дій, якщо людина передумала після завершення операції з обміну валюти. Зокрема, вони пояснили, які права мають клієнти, а також пояснили на, що варто розраховувати.
- Адвокати пояснили, як захистити себе під час обміну валюти поза банком. Для прикладу, фахівці вказали про те, коли і як перевіряти кошти, чим мають бути обладнані "обмінники" тощо.