Дорожчі тарифи стали для деяких абонентів «Київстар» справжньою несподіванкою, пише Politeka.net.
На офіційній сторінці «Київстар» у Facebook дехто скаржиться, що дізналися, що їх переведено на інший тариф випадково.
«Що за чергове підвищення тарифів в тихаря та без попередження? Зв'язався із підтримкою зовсім по іншому питанню і абсолютно випадково дізнався, що із сьогоднішнього дня виявляється підняли оплату! Жодних розсилок або попереджень не було! причому змінили не на дешевший, який є в наявності, а на дорожчий!», - поскаржився абонент «Київстар».
За словами чоловіка, на інший тариф, більш дешевий, перейти можна, але є нюанс.
«На дешевший виявляється таки можна перейти, АЛЕ вже лише через місяць! реально там ох.ініли вкрай? чому не попередити заздалегідь, щоб люди ознайомились із наявними пакетами та обрали підходящий, а втихаря та примусово перевели на більш дорогий!», - обурюється чоловік.
У «Київстар» запевнили, що попередження про зміни у тарифах були.
«Інформування абонентів здійснюється відповідно до закону «Про телекомунікації» - не пізніше ніж за 7 днів до змін… Інформування відбувалося в смс, на сайті Київстар, в голосовому меню», - запевнили у «Київстар».
Також в компанії пояснили, що для того, щоб прослухати голосове меню не потрібно заходити на сайт, а треба зателефонувати на 466.
«Якщо звернутися до оператора, він може підказати, коли саме надходило смс», - також повідомили у «Київстар».
Останні новини України:
Номер телефону можуть вкрасти: у "Київстар" попередили всіх абонентів.
Як захистити особисту інформацію в телефоні.
Знімають оплату за послуги, які не замовлялись: "Vodafone" потрапив у новий скандал.