"Пастка", в яку легко потрапити: клієнтів ПриватБанку застерегли від втрати грошей
"Пастка", в яку легко потрапити: клієнтів ПриватБанку застерегли від втрати грошей

"Пастка", в яку легко потрапити: клієнтів ПриватБанку застерегли від втрати грошей

Клієнтів ПриватБанку застерегли від втрати грошей після закриття картки. У відповідну "пастку" потрапив українець і попередив решту на порталі "Мінфін".

Українець заявив, що на рівному місці втратив 400 гривень. Гроші списали за обслуговування вже закритої карти, а перед цим його запевнили, що жодних складнощів не буде. У результаті виявилося, що "є нюанси".

Приватбанк. Фото: скрін youtube
Приватбанк. Фото: скрін youtube

"Будьте обережні, у кого колись була відкрита акційна "Visa Signature" і ви її закрили, щоб не платити за обслуговування. Бо як пояснили в підтримці договір на неї відкритий одразу на дві карти, на Visa Signature і на звичайну універсальну. І от щоб не платити треба закрити всі карти", - попередив клієнт банку.

ПриватБанк. Фото: скрін youtube
ПриватБанк. Фото: скрін youtube

Чоловік навчився на своїх помилках і поділився з власниками карток Visa Signature корисною інструкцією, яка убезпечить від зайвих витрат.

"Щоб не платити 400 грн на місяць, вам треба закрити й вашу Універсальну карту, з підписками на сервіси, яка прив’язана до гаманців і різного роду додатків та випустити собі нову карту", - написав українець.

Відгук про ПриватБанк. Фото: скрін Мінфін
Відгук про ПриватБанк. Фото: скрін Мінфін

Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, поповнення картки через термінали ПриватБанку: чому гроші можуть не зарахуватися.

Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, клієнти Monobank скаржаться на безпричинне блокування карт: навіть переказ 100 гривень може стати "фатальним".

Теги за темою
ПриватБанк
Джерело матеріала
loader