Втратив кошти, тепер чекай 2 місяці: українець з карткою Монобанк шокований походом до банкомату ПриватБанку
Втратив кошти, тепер чекай 2 місяці: українець з карткою Монобанк шокований походом до банкомату ПриватБанку

Втратив кошти, тепер чекай 2 місяці: українець з карткою Монобанк шокований походом до банкомату ПриватБанку

Чоловік вирішив зняти гроші зі своєї картки Монобанку в банкоматі ПриватБанку, але після того, як гроші були списані з рахунку, купюри не видалися.

Не отримавши гроші, клієнт звернувся до служби підтримки Монобанку, де йому повідомили, що вирішення ситуації може зайняти до 60 днів.

Чоловік був здивований і обурений таким тривалим терміном, оскільки інформація на самому банкоматі вказувала на коротший строк обробки подібних ситуацій до 14 днів.

Чоловік біля банкомату ПриватБанку
Чоловік біля банкомату ПриватБанку

Залишивши скаргу на сайті Мінфіну, чоловік висловив своє незадоволення процесом обробки його звернення і чеканням, яке здається йому необґрунтованим.

Він також зауважив, що від початку інциденту пройшло вже понад місяць, і підкреслив, що жодних змін у стані його рахунку не відбулося, навіть після того, як було обіцяно розгляд справи.

На скаргу відгукнувся представник Монобанку, який пояснив, що затримка з вирішенням цього питання зумовлена правилами платіжної системи, до якої належать обидва банки.

Банкомат "Приватбанку" / фото: відкриті джерела
Банкомат "Приватбанку" / фото: відкриті джерела

Він зазначив, що Монобанк може ініціювати процес оскарження операції лише після отримання офіційного запиту на остаточне списання коштів, який зазвичай надходить до банку впродовж 11 днів після проведення операції.

Якщо за цей період банк отримує відміну операції, то кошти автоматично повертаються на рахунок клієнта. Оскільки у цьому випадку був отриманий запит на списання, Монобанк надіслав оскарження до платіжної системи і чекає на відповідь, термін якої може сягати до 60 днів.

Представник банку також зазначив, що банк активно працює над розв'язанням цієї проблеми і вже має позитивні новини, які були відправлені клієнту в особисті повідомлення, сподіваючись на швидке вирішення ситуації.

Також, Знай.ua писав, що були гроші і не стало: банкомати ПриватБанку дивують "фокусами" при знятті готівки

Джерело матеріала
loader
loader