Споживачі електроенергії нерідко отримують завищені платіжки та дивуються, чому кіловати беруться "зі стелі". Фахівці енергокомпанії YASNO пояснили, де корінь цієї популярної проблеми.
Щомісяця передаєте показники електролічильника, а у платіжках суми, від яких очі на лоб лізуть? Проблема є досить популярною серед українців. Щоб такого не траплялося, енергетики просять не лише регулярно подавати актуальні показники, а й робити це правильно.
Проблем у платіжках не буде, якщо передавати інформацію у два останні календарні дні місяця та три дні наступного. Якщо зробити це раніше чи пізніше – готуйтеся до неприємних сюрпризів.
"Наприклад, треба подати показання за травень, у якому 31 день. Клієнт подав показання 15 травня. Оператор системи розподілу знає, скільки спожито за 15 днів, а по решті днів травня - тобто 16 - оператор показань не має. Тому цей період для клієнта розрахують за середнім споживанням", - розповіли у YASNO.
Бувають випадки, коли споживач забуває передати показники лічильника та отримує платіжку, розраховану за середнім споживанням. У такому разі слід заплатити за світло за лічильником, а наступного місяця своєчасно передати актуальні дані, на підставі яких постачальник зробить перерахунок.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, яким має бути новий тариф на електроенергію: у Міненерго дали відповідь.