Завищені платіжки за світло: у YASNO пояснили, чому кіловати беруться "зі стелі"
Завищені платіжки за світло: у YASNO пояснили, чому кіловати беруться "зі стелі"

Завищені платіжки за світло: у YASNO пояснили, чому кіловати беруться "зі стелі"

Споживачі електроенергії нерідко отримують завищені платіжки та дивуються, чому кіловати беруться "зі стелі". Фахівці енергокомпанії YASNO пояснили, де корінь цієї популярної проблеми.

Щомісяця передаєте показники електролічильника, а у платіжках суми, від яких очі на лоб лізуть? Проблема є досить популярною серед українців. Щоб такого не траплялося, енергетики просять не лише регулярно подавати актуальні показники, а й робити це правильно.

Електролічильник. Фото: скрін youtube

Проблем у платіжках не буде, якщо передавати інформацію у два останні календарні дні місяця та три дні наступного. Якщо зробити це раніше чи пізніше – готуйтеся до неприємних сюрпризів.

"Наприклад, треба подати показання за травень, у якому 31 день. Клієнт подав показання 15 травня. Оператор системи розподілу знає, скільки спожито за 15 днів, а по решті днів травня - тобто 16 - оператор показань не має. Тому цей період для клієнта розрахують за середнім споживанням", - розповіли у YASNO.

Комунальні платіжки. Фото: скрін youtube

Бувають випадки, коли споживач забуває передати показники лічильника та отримує платіжку, розраховану за середнім споживанням. У такому разі слід заплатити за світло за лічильником, а наступного місяця своєчасно передати актуальні дані, на підставі яких постачальник зробить перерахунок.

Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, яким має бути новий тариф на електроенергію: у Міненерго дали відповідь.

Источник материала
Поделиться сюжетом