У Glovo пояснили бронювання своїх співробітників - лише 10 осіб і це не кур'єри
У Glovo пояснили бронювання своїх співробітників - лише 10 осіб і це не кур'єри

У Glovo пояснили бронювання своїх співробітників - лише 10 осіб і це не кур'єри

Компанія Glovo, бронь співробітників якої викликала дискусії в суспільстві, пояснила, що всього в ній налічується 108 працівників. З них заброньовано лише 10 осіб – це ті, без кого робота компанії буде суттєво ускладнена. Бронь не стосується кур'єрів, оскільки є самозайнятими. Про це пише " Економічна правда " з посиланням на коментар прес-служби компанії.

- Як один із найбільших платників податків в Україні, відповідно до постанови КМУ № 76 від 27.01.2023 компанія отримала статус критично важливого підприємства на основі низки критеріїв, серед них обсяг та регулярна сплата податків, рівень заробітної плати та відсутність будь-якої заборгованості перед державою... Технологічна компанія Glovo зараз налічує 108 співробітників, із них заброньовано 10 осіб. Список співробітників для бронювання визначає керівник компанії на підставі їхньої критичності для діяльності, - додали в Glovo.

У прес-службі зазначили, що бронювання критичних для безперебійної роботи Glovo в Україні співробітників – це їхнє право як бізнесу, закріплене законодавством. У компанії додали, що підключені до платформи кур'єри є самозайнятими особами, тому їхнє бронювання неможливе.

  • Раніше стало відомо, що наказ про бронювання від мобілізації, в якому фігурують співробітники компаній Glovo та Favbet Tech, скасували. Про це повідомила перший віце-прем'єр - міністр економіки Юлія Свириденко, додавши, що причиною цього став суспільний резонанс.
  • До цього компанія Favbet Tech пояснила, як 15 співробітників її IT-відділу отримали броню від служби в армії. У прес-службі зазначили, що компанія скористалася законним правом бізнесу на бронювання співробітників, які є критично важливими для його роботи.
Теги за темою
Бізнес
Джерело матеріала
loader