Про це в коментарі Укрінформу повідомив начальник центру стратегічних комунікацій Сил оборони півдня капітан 3 рангу Дмитро Плетенчук.
«Повноцінно цей коридор суходолом не запрацював, він дійсно поки не зв’язує Крим з іншими окупованими територіями на півдні України, залізниця лише будується. Будується вона досить швидко, і дійсно, росіяни планують її використовувати насамперед для забезпечення військової логістики свого південного угруповання для того, щоб безперебійно поставляти все необхідне для ведення бойових дій. Наразі вона працює лише на одному відтинку. Проте у них є плани зв’язати фактично Ростов із Кримом, особливо враховуючи те, що так званий Кримський міст зараз не забезпечує в достатньому обсязі військову логістику», - зазначив Плетенчук.
Він нагадав, що росіяни нині майже не використовують залізницю Керченського мосту, тому для них нова залізниця вкрай важлива.
«Ми цю ситуацію відстежуємо. Звісно, що ця частина залізниці, цей логістичний шлях знаходитиметься ближче до лінії бойового зіткнення. З одного боку, це полегшує логістику нашому ворогу, з іншого – це полегшує нам завдання зі знищення цього інструмента. Тому що спектр наших інструментів, наших систем озброєння, звісно, набагато більший у цьому контексті, ніж для знищення мосту», - пояснив речник.
Водночас Плетенчук зауважив, що є один мінус, адже "залізниця в разі пошкодження відновлюється досить швидко".
Як повідомлялось раніше, залізниця Маріуполь-Волноваха проходить уздовж лінії фронту та може бути уражена Силами оборони. Водночас окупанти будують гілку від Ростова до села Малогодне через Гранітне, яка далі поєднується з гілкою Маріуполь-Волноваха. Саме ця гілка може дозволити окупантам забезпечувати своє угруповання на Запорізькому напрямку навіть у разі втрати Кримського мосту. Згідно з прогнозами, за кілька місяців цією гілкою зможуть піти потяги із ворожою військовою технікою та особовим складом.