Під час спроби оновити облікові дані через застосунок “Резерв+” деяким українцям висвітлилось, що вони мають статус “у розшуку”. Заступниця міністра оборони України з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації Катерина Черногоренко пояснила в ефірі телемарафону, що команда Міноборони запустила можливість надсилати запити до технічної підтримки щодо таких ситуацій.
“Ми зараз знаходимось в розробці додаткового функціоналу, де можна буде дистанційно звернутися за виправленням даних, не здійснюючи візит до ТЦК та СП. Це буде дуже зручна історія, коли не треба буде ходити, знімати себе з розшуку, якщо це було здійснено помилково”, – розповіла Катерина Черногоренко.
За її словами, у Міноборони розуміють, що у цих випадках може бути людський фактор і оператор (ТЦК та СП) може помилятися. Проте, завдяки тому, що людина побачить, який в неї статус, можна буде ці помилки швидко виправляти.
Вона уточнила, що зараз є два варіанти дій у такому випадку. Перший – це звернення до служби підтримки, другий – можливість зробити офлайн через візит до ТЦК і СП.
Катерина Черногоренко додала, що трохи пізніше можливість виправлення буде переведена в автоматичний режим, щоб для уточнення даних людина взагалі не ходила до ТЦК і СП.
Раніше, Міністерство оборони України представило мобільний застосунок “Резерв+”, через який військовозобов’язані можуть оновити облікові дані – номер телефону, адресу проживання та адресу електронної пошти. Застосунок доступний для завантаження на смартфонах через App Store та Google Play Market з 18 травня – у день набуття чинності нових норм Закону про мобілізацію.