Під час оновлення облікових даних через застосунок «Резерв+» деякі військовозобов’язані отримали повідомлення про те, що вони мають статус «у розшуку». Міноборони запустило можливість надсилати запити до технічної підтримки щодо таких ситуацій, повідомила заступниця міністра оборони з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації Катерина Черногоренко в ефірі телемарафону.
Черногоренко зазначила, що є два варіанти дій у такому випадку. Перший – це звернення до служби підтримки, другий – можливість зробити виправлення офлайн через візит до ТЦК. Заступниця міністра додала, що трохи пізніше можливість виправлення буде переведена в автоматичний режим, щоб для уточнення даних людина взагалі не ходила до військкомату.
«Ми зараз знаходимось в розробці додаткового функціоналу, де можна буде дистанційно звернутися за виправленням даних, не здійснюючи візит до ТЦК та СП. Це буде дуже зручна історія, коли не треба буде ходити, знімати себе з розшуку, якщо це було здійснено помилково», – розповіла Черногоренко.
За словами заступниці міністра, Міноборони розуміє, що у цих випадках може бути людський фактор і оператор (ТЦК) може помилятися. Проте, завдяки тому, що людина побачить, який в неї статус, можна буде ці помилки швидко виправляти.
До слова, відповідно до нового закону про мобілізацію, який набув чинності 18 травня, після оновлення облікових даних військовозобов'язаний за місцем проживання може отримати направлення на військово-лікарську комісію, яку необхідно буде пройти.
Як повідомлялося, повноцінна версія «Резерв+» зʼявиться вже на початку літа. У застосунку з'явиться електронний військовий квиток. Речник Міністерства оборони України Дмитро Лазуткін пояснив, що електронний військовий квиток можна буде показувати правоохоронцям у разі вимоги.