/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F67%2F5f8b336c0d768053477b67e221567cfb.jpg)
Чому в СРСР потяги були зеленими, а їх дахи – сірими: мало хто знає причину
Радянський Союз суттєво відрізнявся від сучасних країн навіть візуально. Відмінності можна побачити і в одязі людей, і в архітектурі, і навіть в транспортних засобах.
Сьогодні в Україні характерним кольором для потягів є синій, як і у лого "Укрзалізниці", але в СРСР колір вагонів обирали по-іншому. Про те, чому більшість радянських поїздів були зеленими з сірими дахами, розповідає OBOZ.UA.
Варто зауважити, що не абсолютно всі потяги були зафарбовані однаково. Залежно від маршруту та типу потяга можна було зустріти сині, червоні тощо вагони, але зелено-сірі були найпоширенішими. Імовірно, чимало людей, що народилися за часів союзу пам’ятають цю особливість радянських залізниць.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F67%2F6e5eafd61a2f035ee2b05fcc6de96b00.jpg)
Маскування
Існує думка, що зелений та сірий кольори були обрані за часів Другої світової війни. Тоді вирішили фарбувати вагони в зелений, щоб вони зливалися з зеленню під час руху та їх було складніше помітити серед природного пейзажу.
Водночас дахи фарбували в матовий сірий колір, оскільки він зливався з бетонною підлогою на залізничній станції та платформах. Отже, зверху було дуже складно зрозуміти, є на пероні потяг чи ні.
Візуал
Вважалося, що оскільки зелені потяги зливаються з навколишнім середовищем в лісових та польових зонах, вони менше привертають увагу та не псують пейзаж.
Крім того, нібито зелений – це спокійний та гармонійний колір, що створював приємну атмосферу для пасажирів під час подорожей.
Раніше OBOZ.UA розповідав про те, чому в СРСР чорні авто були великою рідкістю.
Підписуйтесь на канали OBOZ.UA в Telegram і Viber, щоб бути в курсі останніх подій.

