Бувають інциденти, коли побутові споживачі отримують платіжку за газ із боргом, а звідки він узявся – незрозуміло. Чому виникають неточності та як з ними боротися, розповіли фахівці компанії "Нафтогаз".
Неточності у комунальних платіжках – досить поширена проблема. У газопостачальній компанії розповіли, звідки можуть з'являтися борги за блакитне паливо та що робити у таких ситуаціях.
Причини виникнення проблемних платіжок
По-перше, причиною виставлення боргу може стати неповна оплата наданих послуг за попередні місяці. У "Нафтогазі" попереджають, що навіть маленька несплачена сума може накопичуватися та перетворитися на борг.
По-друге, борг "з нізвідки" може з'явитися, якщо споживач систематично не передає показники газового лічильника. У такому разі оператор ГРМ передає постачальнику розрахунковий обсяг газу, який може відрізнятись від фактично спожитого.
По-третє, незрозумілі суми за газ можуть з'явитися через різницю між переданими та фактичними показаннями. У цьому випадку необхідно звернутися до оператора ГРМ для звірки обсягів споживання.
У "Нафтогазі" порадили українцям, які сумніваються у правильності рахунків за блакитне паливо, звертатися до служби підтримки компанії. Фахівці перевірять інформацію по особовому рахунку та допоможуть знайти шляхи вирішення проблеми.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, часу буде не так багато: "Нафтогаз" попередив про важливу процедуру для всіх споживачів.