Як передає Укрінформ, про це повідомляє ANSA.
У AGCM додали, що у процесі реєстрації в Instagram користувачі «не отримують чіткої інформації про збір і використання їхніх даних у комерційних цілях».
Крім того, у Комітеті зазначили, що коли «облікові записи у Facebook і Instagram були призупинені, користувачам не було надано корисної інформації щодо оскарження цього рішення».
У Meta вже заявили, що не погоджуються з рішенняміталійського регулятора.
«Ми не погоджуємося з рішенням, ухваленим AGCM, і оцінюємо, які можливі кроки можемо зробити. Ми вже внесли зміни для італійських користувачів, які вирішують проблеми, наведені AGCM, із серпня 2023 року. Ми зробили ще більш чіткою інформацію, як використовуємо дані для показу персоналізованої реклами в Instagram, і надали користувачам додаткову інформацію та варіанти оскарження, якщо їхній обліковий запис був призупинений», - йдеться у заяві представника Meta.
Як повідомляв Укрінформ, у травні турецький антимонопольний регулятор оштрафував компанію Meta більш як на 1,2 мільярда (приблизно $37,5 млн) за порушення правил конкуренції, зокрема під час обробки даних користувачів.
Фото ілюстративне: ANSA