Не працює зв'язок під час відключень світла: що робити
Не працює зв'язок під час відключень світла: що робити

Не працює зв'язок під час відключень світла: що робити

У Мінцифри пояснили, чому під час відключень світла зникає мобільний зв'язок та як залишатися на зв'язку.

У Міністерстві цифрової трансформації України (Мінцифрі) пояснили, чому під час знеструмлень мобільний зв'язок стає нестабільним та як цьому зарадити.

Поради на випадок відключень світла оприлюднила пресслужба Мінцифри.

Багато українців помічали, що під час відключень світла 4G змінюється на E (EDGE), а зв'язок стає нестабільним. Це відбувається через перенавантаження мереж мобільних операторів.

У звичайних умовах більшість інтернет-трафіку припадає на домашній або офісний інтернет. Однак під час знеструмлень користувачі масово переключаються на мобільний інтернет, що призводить до зростання навантаження на мобільну мережу майже в 10 разів. Як наслідок, зв'язок та інтернет стають нестабільними.

Мінцифра нагадує три прості поради, як залишатися на зв'язку та мати доступ до інтернету навіть під час знеструмлень:

  • Відключення світла по 10 годин: українцям слід готуватися до складної зими
  • В "Укренерго" пояснили причини погіршення ситуації в енергосистемі України
  • Відключення світла в столиці: енергопостачальник зробив прогноз на найближчі дні

Підписуйтесь на наші канали у Telegram та Viber.

Джерело матеріала
loader
loader