Збої при оплаті: Monobank залишив клієнта без грошей та придбаного товару
Збої при оплаті: Monobank залишив клієнта без грошей та придбаного товару

Збої при оплаті: Monobank залишив клієнта без грошей та придбаного товару

У Monobank стався збій, через який оплата за товар загубилася в системі. Про це свідчить відгук клієнта на порталі "Мінфін".

Українець розповів, що розплатився карткою Monobank у магазині за новенький холодильник. Однак, сума у ​​розмірі 29 тисяч гривень не надійшла на рахунок продавця.

Карта Monobank. Фото: скрін youtube
Карта Monobank. Фото: скрін youtube

Клієнт відразу ж звернувся до служби підтримки, де йому заявили, що повернення коштів доведеться очікувати понад два тижні. На цей час чоловік залишився без грошей та товару, який фактично вже був сплачений.

"Дзвонимо в службу підтримки, ті відповідають, що чекати на рішення потрібно 16 днів. Півмісяця! Це якась дич. А ці 16 днів вони будуть користуватися моїми коштами. Це що, це нормально? А я сидітиму без грошей і без товару, який купив та сплатив", - поділився українець.

Monobank. Фото: скрін youtube
Monobank. Фото: скрін youtube

Крім того, чоловікові заявили, що якщо у встановлений термін повернути гроші не вийде, то на нього чекають додаткові витрати.

"Ще вони сказали, що якщо не вдасться повернути, то я повинен заплатити їм 19 $ за подальший пошук грошей", - обурився клієнт.

Фахівці Monobank відреагували на скаргу та пообіцяли клієнту посприяти у вирішенні проблеми.

Скарга на Monobank. Фото: скрін Мінфін
Скарга на Monobank. Фото: скрін Мінфін

Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, ануляція відсотків і "штраф": Monobank попередив власників депозитів.

Джерело матеріала
loader
loader