Клієнти ПриватБанку залишаються без коштів на існування, тому що з карт зникають останні гроші. Про це свідчить відгук на порталі "Мінфін".
До ПриватБанку зі скаргою звернулася українка. Вона заявила, що отримала матеріальну допомогу від благодійного фонду на суму близько 65 тисяч гривень. Проте за кілька днів майже вся сума зникла з карти.
За словами жінки, кошти було перераховано на ім'я невідомої їй людини. При цьому платежі вона не підтверджувала.
"В січні цього року мені надійшла допомога від благодійного фонду в розмірів 64750 грн. Через два дні в мене було знято 56000 грн двома платежами на ім'я невідомого мені користувача, операція провелася без мого відома", - поділилася українка.
Після звернення до банку та поліції постраждалої ніяк не змогли допомогти у питанні повернення незаконно списаних грошей.
"Все що зміг зробити банк це заблокувати карту. Поліція безсильна. Багатодітну родину залишили без коштів на існування", - обурилася клієнтка.
Фахівці "Привату" відреагували на скаргу та заявили, що банк обмежений у можливостях і не завжди може вберегти клієнтів від шахраїв. Водночас жінці порадили звертатися до компетентних органів.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, чекайте 14 днів: клієнти ПриватБанку не можуть зняти свої гроші.
Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, виконайте три простих кроки: ПриватБанк роздає сертифікати на 55 та 100 тисяч гривень.