З рахунків клієнтів ПриватБанку почали пропадати депозитні вкладення. Про це свідчить скарга українки на порталі "Мінфін".
Клієнтка "Привату" заявила, що доплачувала банку за додаткову безпеку, проте це не врятувало її від чергового неприємного інциденту.
"Вкотре стикаюся з шахрайством від ПриватБанку, навіть коли платила за додаткову безпеку, це зовсім не допомогло", - поділилася клієнтка.
За словами жінки, у неї з рахунку зник депозит. Попередньо гроші перерахували на карту, яку раніше сам же банк і заблокував. Однак, як гроші опинилися на іншому рахунку і як їх повернути, клієнтка не розуміє.
"Цього разу у мене з рахунку зник депозит, пише що він переведений на мою стару картку яка була заблокована через шахрайство. Я вже не знаю де ділись гроші і вкотре переконалась що пора закривати рахунки в цьому банку", – поскаржилася українка.
У ПриватБанку відреагували на скаргу, але одразу не запропонували ніякого розв'язання проблеми. Фахівці пообіцяли детально вивчити ситуацію зі зникненням депозиту.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, що оплата комуналки через "Приват" стала "лотереєю": ризикуєте пустити гроші на вітер.
Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, втратив кошти, тепер чекай 2 місяці: українця з карткою Монобанк шоковано походом до банкомату ПриватБанку.