Що відомо про Telegram Stars та які ще компанії запустять власні криптовалюти
Що відомо про Telegram Stars та які ще компанії запустять власні криптовалюти

Що відомо про Telegram Stars та які ще компанії запустять власні криптовалюти

Наприкінці минулого тижня з’явилась новина, що Telegram запустив внутрішню валюту Stars, а разом із тим було оновлено і сам застосунок. У цій статті ми розглянемо тему більш детально, а також з’ясуємо, які відомі компанії також запустять власні криптовалюти

Соціальна платформа обміну повідомленнями Telegram запустила «Telegram Stars», новий вбудований токен для покупки цифрових товарів і послуг. Він дещо відрізняється від звичайних криптомонет, зокрема, своїм призначенням.

«Завдяки Telegram Stars міні-застосунки тепер можуть приймати платежі за цифрові послуги, використовуючи найпростіший спосіб оплати — покупки в додатку на Android та iOS», — заявив Павло Дуров, генеральний директор компанії, у своєму повідомленні в Telegram 6 червня.

У офіційній заяві Telegram також пояснюється, що протягом багатьох років компанії мали змогу продавати фізичні товари у Telegram за допомогою ботів і мінізастосунків, приймаючи платежі з усього світу. І ось цього місяця оновлено Платформу ботів, щоб безперешкодно підтримувати платежі за цифрові товари.

«Щоб уможливити оплату цифрових товарів і послуг в екосистемі Telegram, ми запускаємо зірки Telegram. Зірки можна придбати в застосунку через Apple чи Google або в PremiumBot, а потім витратити на цифрові товари, пропоновані ботами, — від електронних книг та онлайн-курсів до предметів у Telegram-іграх».

Важливим тут є те, що розробники можуть обміняти свої Stars на вже популярний Toncoin (TON), криптовалюту, що підтримує «Відкриту мережу» Telegram, через Fragment — платформу, яка переважно використовується для купівлі та продажу імен користувачів Telegram.

«Користувачам більше не потрібно перестрибувати через бар’єри, пов’язані з необхідністю придбання іншого типу криптовалюти або токенів», — сказав в інтерв’ю Cointelegraph директор з інвестицій TON Foundation Джастін Хюн.

Варто зазначити, що TON минулого тижня оновив історичний максимум. Тоді він встановив новий рекорд — $7,76, увійшовши в десятку найбільших криптовалют за ринковою капіталізацією ($18 млрд). Станом на 11 червня його ціна коливається в межах $7. При цьому, його ринкова капіталізація у $18 млрд все ще нижча за піковий показник у $25,2 млрд, досягнутий 12 квітня.

«Незабаром розробники зможуть виводити зірки, зароблені їхніми ботами, в Toncoins через Fragment. Купівля фізичних товарів залишається такою самою — за допомогою будь-якого платіжного сервісу, який підтримується Telegram».

Завдяки швидким та зручним платежам за цифрові товари та послуги, платформа ботів та мінізастосунків дасть змогу новим видам бізнесу охопити понад 900 мільйонів потенційних клієнтів у Telegram.

«Користувачі також можуть використовувати Stars для подальшого просування своїх застосунків у Telegram», — пояснив Дуров.

За його словами, Telegram буде субсидувати рекламу, придбану за допомогою Stars, в Apple і Google, які беруть 30% комісійних від продажу цифрових продуктів. Він вважає, що це економічно стимулюватиме авторів створювати цифрові продукти в Telegram:

«Якщо розробники реінвестують Stars у просування свого застосунку, то загальна комісія становитиме майже 0%. Як наслідок, запуск додатків у Telegram має більший економічний сенс, ніж запуск традиційних мобільних додатків».

У повідомленні Telegram від 6 червня пояснюється, що майбутні оновлення принесуть додаткові можливості та функціональність Stars, наприклад, подарунки для творців контенту тощо.

«Понад 400 мільйонів користувачів щомісяця взаємодіють з ботами та мінізастосунками у Telegram — купують товари, отримують доступ до послуг, грають в ігри та багато іншого. З сьогоднішнім оновленням боти та мінізастосунки можуть продавати цифрові товари та послуги», — йдеться в офіційному повідомленні Telegram.

Хто ще планує випустити власні токени

Впровадження корпоративних токенів — це не просто примха, а стратегічний крок, який використовує технологію блокчейн для покращення клієнтського досвіду та оптимізації операцій. У міру того, як ці токени набиратимуть популярності, вони можуть суттєво вплинути на поведінку споживачів і встановити нові стандарти лояльності та залученості в різних галузях.

Більше того, регуляторне середовище відіграватиме вирішальну роль у формуванні успіху та прийнятті цих токенів. Компаніям потрібно буде орієнтуватися в різних правових рамках, які відрізняються в різних країнах, щоб забезпечити глобальну доступність і життєздатність своїх токенів.

У 2024 році токенізація основних корпоративних пропозицій, ймовірно, стане ключовою тенденцією, за якою варто спостерігати, що потенційно може докорінно змінити сектори та взаємодію зі споживачами.

Одна з найвідоміших компаній, яка оголосила про плани випустити свою криптовалюту вже найближчим часом — Ripple. Її новий стейблкоїн буде прив’язаний до долара США (у співвідношенні 1:1) та має принести більше корисності та ліквідності в реєстр XRP.

Стейблкоїн Ripple буде на 100% забезпечений депозитами в доларах США, короткостроковими казначейськими зобов’язаннями уряду Сполучених штатів та іншими грошовими еквівалентами. Ці резервні активи будуть перевірятися незалежною аудиторською фірмою, а Ripple публікуватиме щомісячні атестації.

Сьогодні ринок стейблкоїнів становить близько $150 млрд, а до 2028 року, за прогнозами, перевищить $2,8 трлн. Існує очевидний попит на цей тип криптовалют.

«Це природний крок для Ripple, спрямований на подолання розриву між традиційними фінансами та криптовалютами, — сказав Бред Гарлінгхаус, генеральний директор Ripple. — Інститути, які виходять на цей ринок, досягають успіху, співпрацюючи з гравцями, що відповідають вимогам криптовалют, а послужний список і стійкість Ripple говорять самі за себе, оскільки ми запускаємо нові продукти і купуємо компанії протягом декількох ринкових циклів. Цей крок також є монументальним для спільноти XRP Ledger, що сприяє збільшенню кількості випадків використання, ліквідності та можливостей для розробників і користувачів».

На старті стейблкоїн буде доступний на блокчейнах XRP Ledger (XRPL) та Ethereum (ETH), а згодом планується розширення на інші блокчейни та протоколи і додатки децентралізованих фінансів (DeFi).

«Випуск нашого стейблкоїну на XRP Ledger та Ethereum стане ключовою точкою входу, яка відкриє нові можливості для інституційного та DeFi-використання в різних екосистемах, — додала Моніка Лонг, президент Ripple. — Власні можливості XRP Ledger, включаючи децентралізовану біржу і автоматизованого маркет-мейкера, були створені для використання XRP в якості проміжного активу. Перенесення довіреного стейблкоїну на XRPL сприятиме більш широкому впровадженню та розвитку, що сприятиме створенню динамічної екосистеми».

Також нещодавно стало відомо, що Tether, найбільша компанія в індустрії цифрових активів, оголосила про стратегічні інвестиції в розмірі $18,75 млн в XREX Group, повністю регульовану фінансову установу з підтримкою блокчейну.

XREX співпрацюватиме з Unitas Foundation для запуску XAU1, прив’язаного до долара США уніфікованого стейблкоїна, надмірно зарезервованого за допомогою Tether Gold (XAUt). Це надасть клієнтам стабільну альтернативу і хеджування від інфляції.

«Наша співпраця з XREX дасть поштовх декільком новаторським ініціативам, включаючи запуск унікального нового уніфікованого стейблкоіна від Unitas Foundation і спрощення транскордонних платежів на основі USDT, встановлюючи новий стандарт фінансової доступності та ефективності в регіоні», — сказав Паоло Ардойно, генеральний директор Tether.

Інших підтверджених заяв з боку всесвітньо відомих компаній щодо випуску власних токенів найближчим часом знайти не вдалося, попри це, ходить чимало слухів щодо запуску провідними гігантами власних внутрішніх криптовалют. Чекаємо подальших анонсів та офіційних звернень.

Джерело матеріала
loader
loader