е-Підприємець: в Мінцифрі розповіли про можливості нової послуги для бізнесу в Дії
е-Підприємець: в Мінцифрі розповіли про можливості нової послуги для бізнесу в Дії

е-Підприємець: в Мінцифрі розповіли про можливості нової послуги для бізнесу в Дії

е-Підприємець: в Мінцифрі розповіли про можливості нової послуги для бізнесу в Дії

Ключова відмінність – універсальність та скорочення часу на складання заяв

Для того, щоб підприємець отримав найважливіші цифрові послуги, можна скористатись одною онлайн заявою, а не витрачати час на складання та підтвердження великої кількості окремих цифрових або паперових документів. “Запускаємо комплексну послугу е-Підприємець у Дії”, – повідомляє Міністерство цифрової трансформації України.

Як скористатись послугою е-Підприємець?

Комплексна цифрова послуга вже доступна на порталі Дія, тобто для доступу до всього її функціоналу необхідно працювати з персональним комп'ютером, ноутбуком чи іншим пристроєм, де є можливість працювати з веб-браузером.

Які послуги об’єднує е-Підприємець?

Сьогодні сервіс об'єднує 10 послуг, які є популярними серед бізнесу, що має статус фізичних осіб-підприємців і юридичних осіб зі статусом товариств з обмеженою відповідальністю, зокрема:

  • реєстрація ФОП;
  • реєстрація змін до відомостей про ФОП, що містяться в ЄДР;
  • державна реєстрація створення товариства з обмеженою відповідальністю на підставі модельного статуту;
  • державна реєстрація переходу товариства з обмеженою відповідальністю на діяльність на підставі модельного статуту.

Також у переліку є технічні реєстраційні рішення, які можна тепер виконати без додаткового складання заяви:

  • реєстрація декларації відповідності матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки;
  • державна реєстрація потужностей операторів ринку харчових продуктів;
  • подання інформації про вакансії.

Три послуги з інтегрованого переліку відповідають за фінансові активи та управління грошовими ресурсами бізнесу:

  • реєстрація/перехід на спрощену систему оподаткування;
  • реєстрація платником податку на додану вартість;
  • відкриття банківського рахунку.

Послуги надаються як вже діючим ФОП чи ТОВ, так і тим, які тільки починають працювати.

Як отримати послугу онлайн через сервіс е-Підприємець?

Для того, щоб отримати відповідні послуги, можна скласти одну заяву та вибрати необхідну послугу з переліку. Для того, щоб заява запрацювала, необхідно зробити декілька кроків:

  • натиснути на кнопку “Подати заяву”, авторизуватись або вперше зареєструватись у кабінеті громадянина;
  • обрати конкретні види послуг;
  • внести необхідні дані для отримання послуги;
  • підписати заяву електронним підписом фізичної особи.

Обробка заяв може відбуватись від одного дня до декількох днів. “Результат надійде в особистий кабінет у розділ “Зверніть увагу” та на пошту. Переглянути статус заяви можна також в особистому кабінеті розділі “Послуги” — “Замовлені послуги”, – уточнюють на порталі “Дія”.

У застосунку «Дія» постійно збільшується кількість цифрових послуг і сервісів, з’являється можливість користуватися різними новими електронними документами. З повним переліком актуальних сервісів і послуг ZN.UA знайомило користувачів.

Джерело матеріала
loader