Російські пропагандисти розповсюджують фейкову обкладинку The Economist із Зеленським у вигляді мішені
Російські пропагандисти поширюють фейкову інформацію про те, що британський журнал The Economist начебто випустив номер з президентом України у вигляді мішені на обкладинці та заголовком «Останні місяці Зеленського». Утім, такого номеру і заголовку не існує ні в архіві, ні серед актуальних публікацій. Про це повідомив Центр стратегічних комунікацій та інформаційної безпеки при МКІП.
«Ба більше, журнал офіційно перекладає прізвище президента як Zelensky, а не Zelenskiy. Посилання в пості пропагандиста шарія веде на Telegram-канал "The Экономист", у той час як офіційне видання не має каналу в Telegram», — зауважили аналітики.
Першим фейкову обкладинку опублікував пропагандист Анатолій Шарій. В Україні проти нього запроваджені санкції, він оголошений у розшук.
Ще в лютому 2021 року СБУ повідомила про підозру Анатолію Шарію за двома статтями Кримінального кодексу — державна зрада та порушення рівноправності громадян за їхньою расовою, національною, релігійною чи іншою належністю. У липні 2023-го обвинувальні акти проти Шарія скерували до суду.
За твердженням СБУ, з 2012 року Шарій сприяв державним та неурядовим структурам РФ у проведенні спеціальних інформаційних операцій через соціальні мережі, електронні ЗМІ та російські телеканали. Сам Шарій вважає це рішення «чистою політикою».
У липні 2023 року СБУ оголосила Шарію ще одну підозру — спецслужба виявила факти інформаційно-підривної діяльності Анатолія Шарія, яку він проводив на виконання завдань російських спецслужб. Слідчі СБУ встановили, що пропагандист брав участь у підготовці і поширенні постановних відеороликів, де окупанти допитують українських полонених.
- Читайте також: Дезінформація: The Economist випустив номер з Сергієм Шойгу на обкладинці
Фото: Центр стратегічних комунікацій та інформаційної безпеки
До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування спільних ідей та отримувати більше ексклюзивної інформації про стан справ в українських медіа.
Мабуть, ще ніколи якісна журналістика не була такою важливою, як сьогодні.

