Як передає Укрінформ, про це повідомляє Reuters з посиланням на дані дослідження компанії Kantar's BrandZ.
Так, у порівнянні з минулим роком вартість бренду американського технологічного гіганта зросла на 15%.
Загалом виробник популярних iPhone вже третій рік поспіль очолює рейтинг найдорожчих брендів у світі.
Друге й третє місце у рейтингу посідають інші американські техгіганти - Google Alphabet із 753 мільярдів доларів та Microsoft із 713 мільярдів доларів відповідно.
Новачком у цьогорічній топдесятці стала американська компанія Oracle, яка пропонує хмарні сервіси на основі штучного інтелекту. Вона посіла дев’яте місце, вартість бренду компанії зросла на 58% - до 145 мільярдів доларів.
Крім того, вартість бренду виробника ШІ-чипів Nvidia збільшилася майже утричі - до понад 200 мільярдів доларів - порівняно з роком раніше, що зробило компанію шостим найдорожчим брендом у світі.
У Kantar заявили, що дослідження охоплювало понад 4,3 млн інтерв’ю зі споживачами про 21 тисячу брендів у 532 категоріях.
Як повідомляв Укрінформ, частка українців, які надають перевагу вітчизняним брендам, зросла за рік з 69% до 74%.
Фото: EPA/UPG