ПриватБанк без попередження розірвав договір з українцем за кордоном: як пояснив свої дії
ПриватБанк без попередження розірвав договір з українцем за кордоном: як пояснив свої дії

ПриватБанк без попередження розірвав договір з українцем за кордоном: як пояснив свої дії

Державний ПриватБанк розірвав договір з українцем, який перебуває за кордоном, і звинуватив його в шахрайстві. Це сталося після того, як на його карту протягом кількох днів надійшла низка переказів від різних людей – як стверджує сам клієнт, його друзів та сім'ї. При цьому гроші, за його словами, не були сплатою за, наприклад, надані послуги – це була звичайна допомога для оплати його потреб. У самому ж банку зазначають, що працюють у рамках чинного законодавства.

Скарга клієнта розміщена на порталі "Мінфін". За його словами:

  • для роз'яснення питання з ним ніхто не зв'язувався;
  • сам же він звертався до служби підтримки – але нічого не досяг.

"1-10 червня на мою карту було кілька переказів від друзів та сім'ї. Після цього мою карту блокують, а наступного дня повністю розривають договір, звинувативши у шахрайстві", – йдеться у скарзі.

Водночас, зазначив клієнт ПриватБанку, він хотів використати гроші з інших своїх карток цього банку для погашення заборгованості за кредитом, проте той не дає йому можливості зробити це. "ПриватБанк не лише розірвав зі мною стосунки та позбавив можливості користуватися його послугами, але й вкрав мої гроші з інших рахунків", – розповів клієнт.

При цьому він запевнив, що працює легально та відкрито. А також не отримує жодних незаконних прибутків.

Що говорять у банку

У самому ж ПриватБанку визнали, що наразі обслуговування цього клієнта обмежене. Зазначивши, що при розірванні ділових відносин "надається можливість переведення залишків до іншого банку".

При цьому причину обмеження обслуговування там не вказали. Натомість зазначили, що працюють "виключно в рамках чинного законодавства". А також за "нормативно-правовими актами Національного банку України, які регулюють відносини у сфері банківської діяльності".

"Всі заходи здійснюються відповідно до внутрішніх процедур і відповідають вимогам, які стосуються безпеки та дотримання правил фінансового моніторингу в Україні. Банк як суб’єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний вживати заходів, покликаних запобігати та протидіяти легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом; фінансуванню тероризму та розповсюдження зброї масового знищення" , – сказали в банку.

Як повідомляв OBOZ.UA, раніше інший клієнт ПриватБанку поскаржився на блокування рахунків без попередження, що призвело до значних незручностей у його бізнесі. У відповідь банк наголосив, що діє згідно із законодавством і проводить фінансовий моніторинг для запобігання незаконним операціям, та запевнив, що ситуацію додатково проаналізують фахівці й клієнта повідомлять про результати.

Лише перевірена інформація в нас у Telegram-каналі OBOZ.UA та у Viber. Не ведіться на фейки!

Джерело матеріала
loader
loader