Найпотужніший російський Су-57 не отримає перевагу над F-16: у чому непереможність винищувачів
Найпотужніший російський Су-57 не отримає перевагу над F-16: у чому непереможність винищувачів

Найпотужніший російський Су-57 не отримає перевагу над F-16: у чому непереможність винищувачів

У повітряному бою найчастіше виграє той літак, який має перевагу у швидкості, маневреності й обсязі даних. Західні повітряні сили створені для боротьби у форматі 30 проти одного, розповів полковник запасу ВПС США Джеффрі Фішер.

Найпотужнішій російський винищувач Су-57 не зможе отримати перевагу в небі, вступивши в бій з американським літаком F-16. Про це розповів в інтервʼю LIGA.net пілот, полковник запасу ВПС США Джеффрі Фішер.

Він зазначив, що порівнювати лише літаки — це погана ідея. Адже західні ПС створені для боротьби у форматі 30 проти одного.

"Йдеться не про сам F-16, а про багато допоміжних об’єктів: бортову систему попередження й управління AWACS, заправник, об’єднану радіолокаційну систему для спостереження за цілями Joint STARS, висотний дистанційно пілотований літак спостереження Global Hawk, датчики над головою пілота і ракети Patriot та РЛС на землі. Передача масиву даних пілоту — ось перевага", — сказав Джеффрі Фішер.

За його словами, в реальному часі пілот американського винищувача має багато необроблених даних та інформації, перш ніж увімкне радар. Зокрема, необхідно багато тренуватися для ефективного використання. Тоді як РФ не довела, що має такі самі спроможності, заявив Фішер. Російські аналоги AWACS — А-50 — були збиті, противнику незручно літати через брак картинки в повітрі. Проте у Кремлі вважають, що мають багато бортів та ракет класу "повітря-повітря", а тому нібито готові битися.

Проте Фішер ставив би на винищувачі F-16, адже в повітряному бою частіше виграє той борт, який має перевагу у швидкості, маневреності та обсязі даних.

"Навіть найпотужніший російський Су-57, якщо вступить у бій з F-16 з невигідної позиції, не зможе отримати перевагу в бою", — наголосив він.

Крім цього, він зазначив, що якби був членом екіпажу А-50, то не хотів би йти на виліт. На його думку, краще "стимулювати хворобу чи зламати ногу", адже літаки успішно збивають дронами та ракетами. Попри це, окупанти вчаться, на початку повномасштабного вторгнення їхні дії були некомпетентними, проте війна — хороший учитель, тому збивати А-50 буде важче.

"Поки що Україна має перевагу. Але важливо продовжувати карати Росію. До того, як вона зможе адаптуватись і вдарити з новою, ефективною тактикою", — додав Джеффрі Фішер.

Нагадаємо, 17 червня головнокомандувач ЗСУ Олександр Сирський заявив, що РФ готується до того, що українські бійці отримають винищувачі F-16. Зокрема, ворог розуміє, що прибуття перших літаків посилить українську ППО, а шанси ворога на успіх зменшаться.

15 червня у ЗМІ розповіли, що ЗСУ змінили стратегію перед прибуттям F-16. Для українських військових стало важливішим знищувати ворожу ППО, ніж утримувати невеликі селища на Донбасі.

Теги за темою
Літак авіація
Джерело матеріала
loader
loader