Не конкурент, а помічник: представники аптечних мереж пояснили важливість сервісів онлайн бронювання ліків
Не конкурент, а помічник: представники аптечних мереж пояснили важливість сервісів онлайн бронювання ліків

Не конкурент, а помічник: представники аптечних мереж пояснили важливість сервісів онлайн бронювання ліків

Сервіси, які допомогають бронювати ліки онлайн – прайсагрегатори – це своєрідний посередник між аптекою та споживачем. Коли останній може сам вирішити, де купити необхідні ліки. На цьому наголошують самі представники невеликих аптечних мереж, обговорюючи особливості аптечного рітейлу під час конференції "Аптеки світу – 2024", яка відбулась у Києві. Про це повідомляє 24 канал.

Ніхто не розглядає прайсагрегатори як конкуренти аптек, — зауважує Людмила Пагасей, гендиректорка мереж аптек "Інтелекс" та "Людмила фарм".

"Ми не розглядаємо прайсагрегатори як наших конкурентів або взагалі як учасників електронної торгівлі. Вони доповнення офлайн-торгівлі. Це наш спосіб поширення інформації через Інтернет. Споживачі потім прийдуть до нас в аптеку, заберуть замовлення та розплатяться. Не буде прайс-агрегаторів, усі втратять. І аптеки, і вже тим більше споживачі. Навіть не уявляю, хто зі споживачів лазитиме по сайтах аптек чи фізично обходитиме їх, аби порівняти товари і ціни. Минули ті часи. Зараз споживачам треба все тут і відразу".

Для невеликих мереж саме робота з прайсагрегаторами дає можливість донести споживачу свою пропозицію. Про це говорить Олена Уракова, директорка мережі "Аптеки Запоріжжя".

"Ми відносно невелика мережа. Нам не так просто дотягнутися до споживача. Нові часи – всі звикли отримувати інформацію у смартфоні. Для нас це проблема. І тут для нас прайсагрегатори рятівне коло. Через них ми спілкуємося зі споживачами. Це хоч якось вирівнює наші шанси з великими гравцями. Люди бачать, що у нас є цікаві пропозиції. А ще ми часто продаємо те, чого немає у великих мереж. У них свої підходи до набору ліків – у нас свої. Але на кожні ліки є свій покупець. Головне, аби він знав, що такі ліки є, і хто ними торгує. Нам потрібно, щоби хтось того споживача привів "за руку" до нас в аптеку".

Нагадаємо, послугам аптечних прайс-агрегаторів користується ледь не кожен третій українець. Це не лише про зручність обрати найближчу аптеку, а й про економію. Адже за рахунок конкуренції, знижки на ліки, які бронюються на таких сервісах складають в середньому 15%. Сам же найбільший в Україні аптечний прайс-агрегатор Tabletki.ua ініціював петицію до Уряду не забороняти бронювати ліки онлайн. Менш ніж за добу вона набрала необхідні для розгляду 25 тисяч підписів.

Джерело матеріала
loader
loader