Наразі уряд недостатньо захищає українського виробника, зокрема обмежено використовує антидемпінгові, компенсаційні та спеціальні заходи від недобросовісного імпорту. Про це повідомив народний депутат Дмитро Кисилевський на нараді комітету ВР з питань економічного розвитку щодо інструментів торговельного захисту.
Він нагадав, що Україна запровадила 35 антидемпінгових та інших заходів. Для порівняння, за даними СОТ, США застосовують 520 антидемпінгових заходів, Індія – 337, Бразилія – 175, Туреччина –145, Китай – 141, Аргентина – 137, ЄС – 130.
"Процедури антидемпінгових розслідувань в інтересах українських виробників мають бути спрощені та прискорені. Захист інтересів української промисловості, яка податками фінансує ЗСУ, є одним з головних факторів національної безпеки України.
Саме тому у період війни будь-яка шкода економічним інтересам України прирівнюється до нанесення шкоди її національній безпеці. На цю шкоду, спричинену недобросовісним імпортом, має бути швидка і ефективна відповідь уряду", – відзначив Дмитро Кисилевський.
Існує п’ять стовпів, які можуть допомогти Україні побудувати сильний бренд у світі. Про це пише Марія Липяцька, голова організації BRAND UKRAINE, у своїй статті для ZN.UA з посиланням на дослідження – «Навіщо Україні розвивати національний бренд під час повномасштабної війни».