"Немає світла – немає мобільного зв'язку. Через 1,5 години після відключення світла зв'язок зникає. Ось і все ваше покращення, а у ваших конкурентів працює", – звертається Микола до мобільного оператора "Київстар". Чому так відбувається? Представники компанії намагалися докладно пояснити.
За словами мобільного оператора, надійна робота базових станцій залежить від стабільного електропостачання, а у разі аварійних ситуацій вони оснащені акумуляторами та генераторами, які забезпечують роботу на кілька годин в автономному режимі.
Проблеми з мобільним зв'язком можуть виникати, коли базові станції не отримують електрику або зазнають пошкоджень під час аварій.
Особливо це стосується тих місць, де базові станції встановлені на дахах будівель або на освітлювальних опорах – вони не завжди можуть бути підключені до генераторів.
"Київстар" уточнює, що для забезпечення критично важливих послуг, таких як голосові дзвінки та SMS, використовуються спеціалізовані генератори. Однак для повноцінної роботи мобільного інтернету та інших послуг потрібне стабільне електропостачання.
У разі відключення зв'язку або відсутності сигналу мережі "Київстар" рекомендує тимчасово обмежити використання послуг, що споживають багато ресурсів мережі, і, якщо це можливо, перейти на іншого оператора, у якого зараз працює зв'язок.
Крім того, Знай.ua повідомляв, як обміняти мобільні гроші на реальні: інструкція для абонентів усіх мобільних операторів