Споживачі газу в деяких регіонах України зіткнулися з новою проблемою - припиненням доставки платежів від газопостачальної компанії "Нафтогаз України" безпосередньо до їхніх поштових скриньок.
Про це пише "Хвиля", посилаючись на коментарі на сторінці компанії у Фейсбуці.
За повідомленнями клієнтів, Укрпошта змінила систему доставки, запровадивши пересувні відділення. Тепер замість персональної доставки пачки платіжок залишають у відділеннях, змушуючи споживачів самостійно забирати свої рахунки.
Представники Нафтогазу України підтвердили, що Укрпошта зобов'язана доставляти паперові платіжки безпосередньо споживачам. Компанія закликає клієнтів, які зіткнулися з проблемами доставки, повідомляти про такі випадки для подальшого розслідування та вирішення ситуації.
Ця зміна викликала занепокоєння серед споживачів, особливо з огляду на поширену інформацію про те, що газопостачальні компанії сплачують Укрпошті за кожну доставлену платіжку.
"Нафтогаз України" запевнив, що працює над вирішенням цієї проблеми та закликає клієнтів звертатися з детальною інформацією для покращення якості обслуговування.
Додамо також, що раніше Нафтогаз нагадав, як отримати знижку під час оплати рахунків за газ.