Седан Genesis G80 Electrified змінився зовні та отримав повністю новий інтер'єр. Завдяки новій батареї запас ходу електрокара виріс на 11%.
На автошоу в Пусані презентували новий Genesis G80 Electrified. Електрична версія преміального седана Е-класу від Hyundai модернізували вслід за бензиновим варіантом. Його подробиці розкрили на офіційному сайті південнокорейського автовиробника.
Як і варіант із ДВС, електромобіль Genesis G80 2024 пізнається за зміненою передньою частиною. Йому оновили радіаторну решітку, передній бампер та фари.
На відміну від бензинового побратима, новий Genesis G80 Electrified підріс у розмірах. Його колісна база додала 130 мм (до 3140 мм), а довжина виросла до 5135 мм.
Салон Genesis G80 Electrified зазнав суттєвіших змін — там замінили кермо і передню панель. З’явився широкий двосекційний дисплей із діагоналлю 27 дюймів, а частину кнопок на центральній панелі зробили сенсорними.
Як і раніше, седан Genesis G80 Electrified оснащений двомоторною повнопривідною силовою установкою на 370 к. с. і 700 Нм. Розгін до 100 км/год займає 4,9 с.
Збільшені розміри авто дозволили встановити нову батарею ємністю 95,4 кВт∙год. Запас ходу виріс на 11% — до 475 км. Продажі авто стартують із серпня, а конкурентами моделы будуть BMW i5 (електричний 5 Series) та Mercedes EQE.
До речі, на автошоу в Пусані Genesis показав і екстремальний 1540-сильний суперкар, який зможуть випробувати всі охочі.
Також Фокус розповідав, що на виставці дебютував найдешевший електромобіль Hyundai.