Нова концепція винищувачів: Китай випробував поліпшений літак зі знімними БПЛА
Нова концепція винищувачів: Китай випробував поліпшений літак зі знімними БПЛА

Нова концепція винищувачів: Китай випробував поліпшений літак зі знімними БПЛА

Китайські розробники повідомили, що конструкція винищувача нового покоління передбачає кріплення до заднього окрайка дельтоподібних крил літака двох дронів, які в потрібний момент можуть від'єднатися від платформи.

Китай успішно провів випробування нового стелс-винищувача, що поєднує в собі пілотований літак і два відокремлюваних безпілотника. Випробування відбулися на аеродромі, розташованому на південній околиці пустелі Му-Ус на північному заході Китаю. Про це 27 червня повідомили в South China Morning Post.

Відео або фото, що підтверджують випробування, не було надано, але журналісти стверджують, що в них брав участь стелс-винищувач, оснащений дводвигуновим турбовентиляторним двигуном та інтегрованим фюзеляжем із дельтаподібним крилом.

Коли літак виконав маневр, сегменти крил відокремилися і перетворилися на два безпілотні "літаючі крила", які приводилися в рух електродвигунами. Ця подія продемонструвала ефективність аеродинамічної конструкції та алгоритмів автоматичного управління.

За словами Ду Сіня, старшого інженера Інституту авіаційних технологій Китайського центру досліджень і розробок у галузі аеродинаміки (CARDC), цей успішний випробувальний політ підтверджує нову концепцію винищувача наступного покоління для ВПС Китаю.

"Проєкт являє собою передовий спосіб спільного пілотованого та/або безпілотного бою, що об'єднує кілька літаків із різними функціями для скоординованого польоту", — йдеться в публікації.

У зв'язку з випробуваннями головний конструктор літака J-20, Ян Вей, наголосив, що майбутні китайські стелс-винищувачі будуть націлені на боротьбу з безпілотниками. За його словами, проєкт літаків нового покоління передбачає кріплення двох безпілотників до заднього окрайка дельтоподібних крил літака, на відміну від попередніх спроб закріпити літаки на закінченнях крил.

І хоча така конфігурація забезпечує більш стабільний політ, вона створює значні труднощі через різку зміну центру тяжіння літака і точки фокусування під час відокремлення.

Важливо Гідний суперник із Китаю: порівняння винищувачів J-20 і F-22

Раніше повідомлялося, що за інформацією західних джерел, Китай значно наростив виробництво винищувачів п'ятого покоління J-20. У 2025 році постачання цих машин різко зростуть до 120 одиниць, завдяки чому ВПС НВАК збільшать кількість бригад, оснащених новими літаками.

Теги за темою
авіація
Джерело матеріала
loader