"Прихована" комісія від ПриватБанку: українці обурені необґрунтованим списанням грошей
"Прихована" комісія від ПриватБанку: українці обурені необґрунтованим списанням грошей

"Прихована" комісія від ПриватБанку: українці обурені необґрунтованим списанням грошей

Клієнти ПриватБанку скаржаться на приховану комісію при проведенні платежів, за які вона не повинна стягуватися. Про це свідчить скарга на порталі Мінфіну.

Українець розповів, що проводив оплату на сайті з картки ПриватБанку через Google Pay. У запиті на підтвердження платежу було зазначено одну суму, а коли кошти списалися, то виявилося, що з нього взяли ще й додаткову комісію.

"Приват24". Фото: скрін youtube
"Приват24". Фото: скрін youtube

"Питання чому в запиті на списання, який потрібно підтвердити для проведення операції про комісію ні слова. В запиті сума відображена була, що буде списано 46.24, а по факту у виписці 51.24 грн", - обурився клієнт.

Фахівці ПриватБанку відреагували на скаргу та пояснили, що "прихована" комісія вина не банку, а сайту, який встановив відповідні налаштування у проведенні платежів.

Карта ПриватБанку. Фото: скрін youtube
Карта ПриватБанку. Фото: скрін youtube

"Сайт, на якому Ви робили платіж, встановив налаштування в проведенні платежів і видавав операцію з картки як переказ коштів, а не оплату за послугу чи товар. Комісія відповідає тарифам на проведення платежів з картки", - йдеться у повідомленні.

У фінустанові додали, що комісія у "Приват24" відображається у випадку, коли оплата проводиться через ресурс ПриватБанку. Якщо через сторонній – комісія вказується в умовах картки.

Скарга на ПриватБанк. Фото: скрін Мінфін
Скарга на ПриватБанк. Фото: скрін Мінфін

Теги за темою
ПриватБанк
Джерело матеріала
loader
loader