![У Міноборони пояснили, що робити, якщо бронювання не відображається в Резерв+](https://thumbor.my.ua/sosCA9y2gxAcWd33NOP0VU3JHWM=/800x400/smart/filters:format(webp)/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F52%2F32654648a6062e37628977d9d47e4d19.jpg)
У Міноборони пояснили, що робити, якщо бронювання не відображається в Резерв+
Про алгоритм дій розповіла в ефірі телемарафону заступниця міністра оборони України з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації Катерина Черногоренко, передає 24 Канал.
Як діяти, якщо не відображається бронювання
Дані, які вносять працівники ТЦК та СП потребують постійної актуалізації та оновлення, а Міноборони намагається вирішити цю ситуацію системно.
Ми зараз опрацьовуємо звернення через нашу технічну підтримку. До речі, останній раз, коли ми говорили про те, що вже є 1 мільйон згенерованих документів, то ми публікували свою електронну пошту, куди можна звернутися окремо і отримати достатньо швидку відповідь. Хочу сказати, що звернень дуже багато,
– розповіла Катерина Черногоренко.
Міністерство наразі працює над покращенням та діджиталізацією системи.
Але менше з тим, звернутися можна в техпідтримку Міноборони і отримати алгоритм що робити далі в тій чи іншій ситуації,
– підсумувала заступниця міністра.
Також Міноборони зовсім скоро розпочне тестування електронного бронювання для підприємств. Заступниця міністра оборони пояснила, що кожен керівник критично важливого підприємтсва отримає доступ до записів у реєстрі Пенсійного фонду стосовно своїх працівників через "Оберіг".
![loader](/files/images/preloader.gif)
![loader](/files/images/preloader.gif)