Інтернет закінчився, "гудки" не йдуть: Київстар, Vodafone та lifecell підказали шлях до збільшення послуг
Інтернет закінчився, "гудки" не йдуть: Київстар, Vodafone та lifecell підказали шлях до збільшення послуг

Інтернет закінчився, "гудки" не йдуть: Київстар, Vodafone та lifecell підказали шлях до збільшення послуг

Українські мобільні оператори Київстар, Vodafone та lifecell дозволяють своїм абонентам зняти абонентську плату раніше запланованого терміну. Це дає змогу отримати пакет послуг до дати планового платежу, якщо закінчилися хвилини або Інтернет.

На сайтах операторів з'явилася інформація про цю можливість. Це корисно, якщо абонент забув про плановий платіж і послуги були призупинені, або потрібні додаткові хвилини, SMS чи інтернет. Також це зручно, якщо абонент хоче почати користуватися новим пакетом послуг раніше.

дівчина з телефоном
дівчина з телефоном

Київстар

Замовити послугу можна за допомогою команди *578# або *579# (для тарифів LOVE UA, LOVE, LOVE 2020).

Vodafone

Підключити місячний пакет послуг можна за допомогою команди *101*444#. Після цього треба перезавантажити телефон або увімкнути та вимкнути режим "в літаку" для активації пакета. Повідомлення про підключення надійде через SMS.

Lifecell

Перезамовити пакет послуг можна за допомогою команди *700#. Цю операцію можна виконати як для себе, так і для іншого абонента.

Мобільний оператор, скріншот: YouTube
Мобільний оператор, скріншот: YouTube

НКЕК відзначила, що абоненти мають право безкоштовно отримати детальний рахунок від оператора через мобільний додаток або в магазині.

Також наш портал інформував,закінчилися гроші в гаманці – візьміть з мобільного рахунку: як переказати на платіжну картку

Раніше Знай.ua стало відомо про те, що мобільні оператори розповіли, як працюватиме зв'язок у відключеннях світла

Вам буде цікаво дізнатися українці поскаржилися на крадіжку Vodafone: "Цього разу навіть не повідомили"

Джерело матеріала