Карбонат літію в Китаї перебуває в надлишку, що призводить до знижувального цінового тиску на вартість акумуляторних батарей.
Ціни на акумулятори в Китаї знижуються, оскільки собівартість літію продовжує падати. В аналітичній компанії TrendForce вважають, що стабілізація цін залежатиме від поповнення запасів у піковий сезон наприкінці третього кварталу, передає CnEV Post.
Карбонат літію в Китаї перебуває в надлишку, що призводить до знижувального цінового тиску на вартість акумуляторних батарей, ідеться у звіті TrendForce. Оскільки ситуацію з надлишком пропозиції важко вирішити в короткостроковій перспективі, ціна на карбонат літію в Китаї впала до нового мінімуму за рік: з більш ніж 100 000 юанів (13 750 доларів США в перерахунку за курсом 1 долар = 7,2726 юанів, — ред.) за тонну до приблизно 90 000 юанів минулого місяця (12 375 доларів).
Оскільки ціни на сировину продовжують падати, вартість акумуляторів теж продовжить тренд на зниження, впевнені аналітики. Вартість батарей для електромобілів у червні 2024 року впала приблизно на 1-2% порівняно з травнем.
- Середня ціна квадратних потрійних елементів для електромобілів у червні становила 0,49 юаня за Втг, що на 2,2% нижче, ніж у травні.
- Середня ціна літій-залізо-фосфатних елементів (LFP) у червні становила 0,42 юаня за Втг, що на 2,6% нижче, ніж у травні.
- Середня ціна на потрійні елементи в м'якому пакуванні становила 0,51 юаня за Втг у червні, що на 1,2% нижче, ніж у травні.
- Середня ціна квадратних осередків LFP для зберігання енергії в червні становила 0,41 юаня за Втг, що на 4,2% нижче, ніж у травні.
Згідно зі звітом, зниження цін на карбонат літію ускладнило формування стабільної підтримки цін на енергоакумулятори.
Цінова конкуренція на елементи зберігання енергії триває, водночас постачальники акумуляторних елементів і систем борються за замовлення, використовуючи стратегії низьких цін, унаслідок чого поточні ціни на елементи та системи зберігання енергії навіть нижчі, ніж діапазон витрат більшості постачальників, повідомляє TrendForce.
TrendForce очікує, що ціни на батареї продовжать відчувати тиск на зниження на початку третього кварталу, при цьому надії на їхню стабілізацію або відновлення залежатимуть від попиту на поповнення запасів літію під час пікового сезону наприкінці третього кварталу.
Раніше ми повідомляли про те, що в Китаї розробили першу у світі калій-іонну батарею. Щільність енергії акумуляторних елементів нового типу становить 151 Втч/кг, а запас ходу електровелосипеда за умови повної зарядки може досягати 130-150 км.